Lucia's Grace

Originaltitel: Troppa grazia
Regissör:Gianni Zanasi
Utgivningsår:2018

Om Lucia's Grace:

Av rädsla för att bli av med sitt jobb bestämmer sig Lucia för att inte säga något och att inte ställa till med problem. Dagen därpå, när hon är ute och arbetar på fältet, blir hon avbruten av en ung kvinna som ser ut att vara en ung “flykting”. Lucia har tyvärr inga pengar att ge henne, och återgår till arbetet. Men samma kväll, medan hon står hemma i köket och lagar mat, dyker “flyktingen” plötsligt upp framför henne igen. Hon ser Lucia rakt i ögonen och säger: “Sök upp männen och säg åt dem att bygga en kyrka på platsen där du såg mig ...”

Alba Rohrwacher, Elio Germano, Giuseppe Battiston, Hadas Yaron, Carlotta Natoli, Thomas Trabacchi, Teco Celio, Daniele De Angelis, Vincent Papa, Davide Strava, Luigi Tuccillo

Gianni Zanasi, Giacomo Ciarrapico, Michele Pellegrini, Federica Pontremoli

Drama, Komedi

Italien
Diskussioner om Lucia's Grace  (0 diskussioner)
Kommentarer om Lucia's Grace (0 st)
Skriv den första kommentaren till denna film.