Truth or Dare

Originaltitel: Truth or Dare
Regissör:Jeff Wadlow
Utgivningsår:2018

Om Truth or Dare:

En harmlös omgång av sanning eller konsekvens mellan några vänner blir till en dödlig lek när någon eller något börjar straffa de som ljuger eller nekar en konsekvens.

Titel: Flatliners
År: 2014
Genre: Skräck, Mysterium
Film nr.: 111908
It Follows

Lucy Hale, Tyler Posey, Violett Beane, Hayden Szeto, Sophia Ali, Nolan Gerard Funk, Landon Liboiron, Sam Lerner, Tom Choi, Aurora Perrineau, Gregg Daniel, Brady Smith, Vera Taylor, Ezmie Garcia, Andrew Howard, Omar Leyva

Jillian Jacobs, Michael Reisz, Christopher Roach, Jeff Wadlow

Thriller, Skräck

Blumhouse's Truth or Dare

Diskussioner om Truth or Dare  (0 diskussioner)
Kommentarer om Truth or Dare (10 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   00:48 2/2
Bra och underhållande skräckis som jag kan tänka mig att se fler gånger.
Barneyk (Anmäl)   12/12 2018
Visst är den kass, men som skräck-komedi funkar den hyfsat och den är rätt underhållande och sådär. Men mest dålig på alla möjliga sätt. Ytterst svag tvåa men jag tyckte det var kul!
melancholosity (Anmäl)   12/12 2018
Hade den marknadsförts som skräckkomedi och inte tagit sig själv så seriöst hade den nog fått högre betyg.
Djason (Anmäl)   25/9 2018
Inte särskilt otäck men för att vara lågbudget har det fått ihop en ok film som man inte spyr galla över.
wolfheat (Anmäl)   8/8 2018
Bättre än jag trodde att den skulle vara. Och som många andra skrivit så tillhör inte filmen genren skräck direkt. Den var ändå underhållande rakt igenom fastän inte jättebra. Idén är bra och skulle kunna fått ett bättre utförande.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Truth or Dare