Tully

Originaltitel: Tully
Regissör:Jason Reitman
Utgivningsår:2018

Om Tully:

Trebarnsmamman Marlos liv består av ständig brist på sömn, vardagstjafs, blöjbyten och amning. Barnens pappa Drew märker inte ens att familjens behov helt tagit över Marlos liv. Hennes bror är mer uppmärksam och erbjuder sig att betala för en natt-nanny. Marlo tvekar först inför unga Tully, men överrumplas snabbt av hennes energi och livsaptit. Det dröjer inte länge förrän de två är oskiljaktiga, samtidigt som Marlo försöker få grepp om vem Tully egentligen är.

Charlize Theron, Mackenzie Davis, Ron Livingston, Asher Miles Fallica, Lia Frankland, Mark Duplass, Elaine Tan, Gameela Wright, Tattiawna Jones, Stormy Ent, Maddie Dixon-Poirier, Bella Star Choy, Dominic Good, Joshua Pak, Emily Haine, Colleen Wheeler

Diablo Cody

Drama, Komedi

Diskussioner om Tully  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tully (8 st)
PeterTheW (Anmäl)   13:45 26/8
Theron är grym, rätt annorlunda film (positivt menat) på många sätt om än inte jättestark som helhet.
abnormal (Anmäl)   11:09 13/8
Väldigt engagerande och välspelad film. Bästa på länge!
supermancover (Anmäl)   20:51 26/7
Stark trea som slutbetyg, men vissa delar är starka fyror i filmen.
Spidde (Anmäl)   08:17 21/7
Helt ok och klart sevärd. Charlize Theron leverar!
foppa99 (Anmäl)   22:56 19/7
inget för mig, även om Theron är bra
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tully