Tully

Originaltitel: Tully
Regissör:Jason Reitman
Utgivningsår:2018

Om Tully:

Trebarnsmamman Marlos liv består av ständig brist på sömn, vardagstjafs, blöjbyten och amning. Barnens pappa Drew märker inte ens att familjens behov helt tagit över Marlos liv. Hennes bror är mer uppmärksam och erbjuder sig att betala för en natt-nanny. Marlo tvekar först inför unga Tully, men överrumplas snabbt av hennes energi och livsaptit. Det dröjer inte länge förrän de två är oskiljaktiga, samtidigt som Marlo försöker få grepp om vem Tully egentligen är.

Charlize Theron, Mackenzie Davis, Ron Livingston, Asher Miles Fallica, Lia Frankland, Mark Duplass, Elaine Tan, Gameela Wright, Tattiawna Jones, Stormy Ent, Maddie Dixon-Poirier, Bella Star Choy, Dominic Good, Joshua Pak, Colleen Wheeler

Diablo Cody

Drama, Komedi

Diskussioner om Tully  (0 diskussioner)
Kommentarer om Tully (16 st)
Johjt (Anmäl)   21:10 13/1
Överraskande bra!!
HerrNenne (Anmäl)   19/12 2018
Lite lurig känsla i den här filmen. Är speciellt förtjust i första halvan och framförallt Therons rollgestaltning.
fridenpaden (Anmäl)   16/12 2018
Ganska tråkig historia. Tvisten i slutet hjälper inte.
mammene (Anmäl)   9/12 2018
En behaglig, smårolig och ganska lättsam skildring av en småbarnsfamiljs vedermödor, där det tippar över för modern som spelas mycket bra av Charlize Theron och även av fadern Ron Livingston, Det ligger något sensuellt över det hela, men till slut blir det lite på tomgång, För att senare twista till. Får nog bli en trea av det svagare slaget.
TURGUT (Anmäl)   14/11 2018
Theron är riktigt bra, handlingen byggs upp bra inför slutet på filmen... Stark 3:a!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Tully