Underbar och älskad av alla

Originaltitel: Underbar och älskad av alla
Regissör:Hannes Holm
Utgivningsår:2007

Om Underbar och älskad av alla:

Isabellas riktiga liv, det hon är ämnad att leva, verkar aldrig börja. Hon är drygt 30 år och har inte nått fram. Vänner och bekanta skaffar partners, de får barn och gör karriärskliv. Bella står på samma nivå som när hon var 20. Att frilansa som skådis går dåligt, hon är singel och bor i sin lilla lägenhet. Livet står still. En dag bestämmer hon sig för att inte vänta längre. Hon ljuger lite i sitt CV, men för att rädda att hon ljög ljuger hon lite mer tills det plötsligt har gått för långt.

Titel: Grabben i graven bredvid
Regissör: Staffan Lindberg
År: 2011
Genre: Komedi, Romantik
En gång i Phuket

Martina Haag, Nikolaj Coster-Waldau, Katrin Sundberg, Per Sandberg, Ellen Jelinek, Chatarina Larsson, Stig Engström, Ingrid Luterkort, Jan Mybrand, Reine Brynolfsson

Martina Haag, Måns Herngren

Drama, Komedi

Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra)

Sverige
Diskussioner om Underbar och älskad av alla  (0 diskussioner)
Kommentarer om Underbar och älskad av alla (183 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
larsen1976 (Anmäl)   25/1 2017
Med snudd på en etta. Riktigt usel, inte ens svenska talanger som Micke Persbrandt och Reine Brynolfsson kan rädda denna kalkon till film.
AlbinWesley (Anmäl)   10/3 2016
En i de allra flesta avseenden en väldigt typisk (svensk) romkom, med några enstaka små toppar och ungefär lika många och små dalar. Ibland krävs det mer än så, även om det är helt ok trivsamt.
Krille80 (Anmäl)   30/12 2014
Filmen var en besvikelse även om inte den var dålig men en film som jag inte kan se klar kan inte få godkänt.
dileva (Anmäl)   11/10 2014
inte alls särskilt bra, men tillräckligt underhållande för att ta sig igenom. Svag 2:a
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Underbar och älskad av alla