Undercover Brother

Originaltitel: Undercover Brother
Regissör:Malcolm D Lee
Utgivningsår:2002

Om Undercover Brother:

När The Man försöker sabotera en svart presidentkandidats valkampanj tvingas superagenten Undercover Brother och den hemliga organisation The Brotherhood rycka ut för att förhindra den vita konspirationen.
Se filmen på iTunes

Regissör: Reginald Hudlin
År: 2000
Genre: Komedi
The Ladies Man

Eddie Griffin, Denise Richards, Chris Kattan, Aunjanue Ellis, Dave Chappelle, Chi McBride, Neil Patrick Harris, Gary Anthony Williams, Billy Dee Williams, Jack Noseworthy

John Ridley, Michael McCullers

Komedi, Action

Diskussioner om Undercover Brother  (0 diskussioner)
Kommentarer om Undercover Brother (177 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   24/10 2017
Barneyk (Anmäl)   16/8 2017
Har en hel del roliga skämt om svarta stereotyper och så men för fånig för att den ska funka som helhet för mig.
Krille80 (Anmäl)   7/11 2014
Skön film för alla som har lite funk i sig. Väldigt rolig och rapp dialog blandat med lite action. Eller som en av tjejerna säger i filmen "You dont want no other since you had Undercover Brother". Snygga Denise höjer betyget.
Ful_fisk (Anmäl)   22/2 2014
Haha, här finns ändå många roliga scener! Men visst hade det funkar bättre som en sketch-serie än en långfilm. Massvis med drifter kring såväl svarta som vita människor, blaxploitation och liknande. Dave Chapelle är roligast.
Hogman (Anmäl)   25/12 2013
Vad är det jag tittar på...men som need_sleep säger, en stark etta kan den få. Trams, trams, trams
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Undercover Brother