Betyg idag: 1 869 Besökare idag: 6 317

Originaltitel: Underworld: Blood Wars
Regissör:Anna Foerster
Utgivningsår:2016

Om Underworld: Blood Wars:

Vampyrjägaren Selene, tillsammans med sina enda allierade, David och hans far Thomas måste stoppa det eviga kriget mellan Lycans och vampyrerna som förrått henne, även om det skulle innebära att hon tvingas göra den ultimata uppoffringen.

Titel: Underworld - Evolution
Regissör: Marcos Siega
År: 2005
Genre: Komedi, Action, Kriminalare, Thriller
Underclassman

Kate Beckinsale, Theo James, Tobias Menzies, Lara Pulver, Charles Dance, James Faulkner, Peter Andersson, Clementine Nicholson, Bradley James, Daisy Head, Oliver Stark, Zuzana Stivínová, Brian Caspe, Jan Nemejovský, Sveta Driga, Dan Bradford, David Bowles

Cory Goodman

Action, Skräck, Fantasy

Underworld 5

Filmnummer: 121948
Diskussioner om Underworld: Blood Wars  (0 diskussioner)
Kommentarer om Underworld: Blood Wars (21 st)
Metheuz (Anmäl)   12:15 31/10
Den sämsta filmen i serien, även fast jag inte minns så mycket av filmerna efter ettan. Som flera har påpekat innan så är klippningen ett haveri. Flyger fram mellan olika scener ibland helt random. Värsta exemplet är när två personer ska åka till ett slott ute i den karga vildmarken. Dom åker tåg och konstaterar att tåget närmar sig deras mål. *Klipp till nästa scen*. Då rider dessa två personer sista biten. Hade dom hästarna på hatthyllan i kupén eller?
RichardEk (Anmäl)   19:49 29/10
Detta är förvisso en uppföljare som inte bjuder på något vi inte redan har sett: strid efter strid mellan vampyrer och varulvar och vampyrer mellan, visuellt paketerad i gotisk estetik. Men konceptet fungerar så väl som underhållning för stunden att det får bli en trea i betyg.
jingoo (Anmäl)   21:37 7/10
Sämsta i serien hitintills. Eller också har konceptet mjölkats klart och om jag skulle se om de äldre filmerna skulle jag tycka likadant om dom?
Hypostas (Anmäl)   20:41 20/8
Hyfsad vampyrrulle ändå...
Sture Stenhög (Anmäl)   22:51 27/7
Det här var åtminstone inte den sämsta filmen i serien, men allt är totalt ointressant som vanligt. Peter Andersson dyker upp lite på random, och varulvsskurken ser ut som Adam Sandler, vilket inte direkt känns respektingivande. Lara Pulver är väl den enda som ser ut att ha lite kul, mer sådant hade varit välkommet. Tyvärr har jag nog sett för många av de här filmerna nu för att det ska kunna vara aktuellt att sluta
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Underworld: Blood Wars