Originaltitel: Unforgettable
Regissör:Denise Di Novi
Utgivningsår:2017

Om Unforgettable:

En kvinna tänker göra livet riktigt surt för sin ex-makes nya fru.

Titel: Nightmare Nurse
Regissör: Adrian Lyne
År: 1987
Genre: Drama, Thriller
Farlig förbindelse

Rosario Dawson, Katherine Heigl, Geoff Stults, Isabella Kai Rice, Alex Quijano, Sarah Burns (I), Whitney Cummings, Simon Kassianides, Robert Wisdom, Cheryl Ladd, Jayson Blair, Aline Elasmar, Kincaid Walker, Stephanie Escajeda

Christina Hodson

Drama, Thriller

Recension Unforgettable

- Stygga-Vargen sätter betyg 5 och skriver:
Den här filmen är väldigt spännande och det är definitivt en av de bättre filmerna som gjorts på senare år. Skådespelarna kan man inte klaga på; Rosario Dawson gör en av sina bästa roller och jag delar även ut plus till Katherine Heigl. Från början var det tänkt att Kate Hudson och Kerry Washington skulle ha huvudrollerna men så blev det inte då Washington valde att medverka i Confirmation istället....

Recension av Unforgettable - Läs hela!

Diskussioner om Unforgettable  (0 diskussioner)
Kommentarer om Unforgettable (11 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   04:47 11/3
Satte de titeln på den här filmen som en dare till kritikerkåren, "är ni så jävla fantasilösa att ni tänker kalla den här filmen för forgettable nu?" Frestande är det ju, mycket mer dussinrulle än så här blir det inte. Lite känns som en tv-film från 90-talet som p.g.a. en bugg i rumtiden råkade få en biorelease 2017. Inte den minsta tanke har lagts på karaktärerna, och Heigls insats är minst sagt entonig, det hade nog behövts en roligare skådespelare i psykopatrollen för att den här skulle sticka ut. Fast frågan är om inte killen är den största skurken här, ett direkt provocerande menlöst fanskap. Men jag tycker nog ändå att man kan se den här lika gärna som någon av alla de filmer som är precis likadana, uttråkad ska man åtminstone inte behöva bli, och slutet är faktiskt lite kul
Murvel48 (Anmäl)   16:37 18/2
Ungefär så klyschig, övertydlig och förutsögbar som väntar.
markus1990 (Anmäl)   25/2 2018
Sjukt förutsägbar.
Tatty (Anmäl)   14/2 2018
Väldigt spännande och bra! Bra skådespelarna! Gillade Katherine Heigl skarpt i filmen! Tycker hennes roll är starkt och bra! Bra slut enligt mig!
AngelsDiary (Anmäl)   14/2 2018
Hade varit bättre som tv-serie eller något i den stilen, som film var den bara tråkig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Unforgettable