Unge kommissarie Morse - Colours

Originaltitel: Endeavour - Colours
Regissör:Robert Quinn
Utgivningsår:2018

Om Unge kommissarie Morse - Colours:

En modell dödas på en armébas, fallet kompliceras när det visar sig att det har kopplingar till Sam Thursday.

Shaun Evans, Roger Allam, Anton Lesser, Sean Rigby, Sara Vickers, Dakota Blue Richards, James Bradshaw, Caroline O'Neill, Phil Daniels, Emma Rigby, Linette Beaumont, Abby Wilson, John McAndrew, Simon Dutton, Christopher Sciueref, Pano Masti, Alister Hawke

Colin Dexter, Russell Lewis

Storbritannien
Diskussioner om Unge kommissarie Morse - Colours  (0 diskussioner)
Kommentarer om Unge kommissarie Morse - Colours (1 st)
mammene (Anmäl)   21/4 2018
Historien upprepar sig kan man säga här, och länge var det väldigt bra, polisarbetet, och Morse är gladare än på länge, Thursday har sina mörka minnen och Chief Superintendent Bright har verkligen blomstrat upp, "funny business". vilket uttryck för något annat som är allt annat än funny.. Men slutet känns lite hafsigt och nästan larvigt, så det får bli en trea.