Unge kommissarie Morse - Game

Originaltitel: Endeavour - Game
Regissör:Ashley Pearce
Utgivningsår:2017

Om Unge kommissarie Morse - Game:

På Lovelace College i Oxford utvecklar man en ny "Thinking Machine" som ska utmana Sovjetunionen under kalla kriget, men något hemskt verkar vara i görningen när en av skaparna hittas död i en flod nära skolan. Fallet riskerar att försätta Endeavour Morse och hans mentor, kommissarie Thursday, i stor fara.

Shaun Evans, Roger Allam, James Bradshaw, Anton Lesser, Dakota Blue Richards, Sean Rigby, Abigail Thaw, Sara Vickers, Geff Francis, Adam James, Caroline O-Neill, Daniel Attwell

Russell Lewis

Drama, Kriminalare, Mysterium

Storbritannien
Diskussioner om Unge kommissarie Morse - Game  (0 diskussioner)
Kommentarer om Unge kommissarie Morse - Game (2 st)
mammene (Anmäl)   22/4 2017
Kanske har jag längtat för mycket efter unge Morse, kändes lite på tomgång och fallet var lite väl konstruerat. Men ser fram mot nästa unge Morse och Shaun Evans, Kan vara att jag inte riktigt kom ihåg hur det slutade förra gången, så mycket av tiden gick åt att fundera hur och var Thursdays dotter försvunnit.
ulpe01 (Anmäl)   19/1 2017
Nya avsnitt av unge Morse, och det börjar bra den här säsongen.