United

Originaltitel: United
Regissör:Magnus Martens
Utgivningsår:2003

Om United:

Kåre och Anna bor i en liten stad vid Norges västkust och har varit tillsammans sedan barndomen. Så länge som de har haft känslor för varandra har de även haft känslor för fotboll. De älskar Manchester United och har varken barn, hund, katt, guldfisk eller hamster, men de har United. Anna jobbar på den lokala resturangen och Kåre har gett upp sin dröm om att spela proffsfotboll och jobbar numera på ett lager. En dag dyker plötsligt Kåres gamla barndomsrival Stian upp. Han jobbar som en välbetald affärsman.
Se filmen på CDON

Håvard Lilleheie, Berte Rommetveit, Vegar Hoel, Monika Bjerke

Komedi, Romantik

Norge
Med i listor: Fotboll
Diskussioner om United  (0 diskussioner)
Kommentarer om United (10 st)
Sarakin76 (Anmäl)   3/10 2010
Litt småmorsom! -3.
Gurra B (Anmäl)   8/10 2006
filmen va rolig och det var roligt att de drev med genren. harald eia är skitrolig som bankmannen! 3+
_pennylane (Anmäl)   23/5 2006
Åh jag älskar kärleksballaden... HAHAHAHAH :D
Egge (Anmäl)   19/4 2006
Haha! Rolig film! En svag fyra! Snacka om att jag blev paff när jag insåg att den var¨på norska! (hade inte brytt mig om att kolla skådislistan bla.)
Gordyal (Anmäl)   10/10 2005
Tråkig, fånig, ointressant och klyschig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till United