Universal Soldier II - Brothers in Arms

Originaltitel: Universal Soldier II: Brothers in Arms
Regissör:Jeff Woolnough
Utgivningsår:1998

Om Universal Soldier II - Brothers in Arms:

Hur gör man en man till den perfekta soldaten? Unisol har svaret. Bygg om hans kropp till en ostoppbar mördarmaskin. Tillsammans med den vackra journalisten Veronica försöker Luc Devereaux hindra att det skapas fler mördarmaskiner.

Titel: Universal Soldier - återkomsten
Regissör: Douglas Schwartz
År: 1995
Genre: Drama, Action, Äventyr
Baywatch the Movie: Forbidden Paradise

Gary Busey, Matt Battaglia, Andrew Jackson, Burt Reynolds, Chandra West, Jeff Wincott

Peter M Lenkov

Action

Kanada
Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Universal Soldier II - Brothers in Arms  (0 diskussioner)
Kommentarer om Universal Soldier II - Brothers in Arms (79 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
LacombeLucien (Anmäl)   17/7 2015
Hah.
Krille80 (Anmäl)   9/2 2015
I kompisgänget fanns en stor beundran för filmen Universal soldiers med Van Damme och Dolph Lundgren så när det kom uppföljare i slutet av 90-talet var glädjen stor. Tyvärr var detta inte direkt uppföljarna vi hade väntat på både sett skådespelarinsatser men framförallt att detta visades sig vara rätt usel underhållning.
Bumbi78 (Anmäl)   11/6 2014
Är det här det sämsta man sett har man ej sett riktigt skräp. Om man för en sekund glömmer att den "riktiga" Universal Soldier med Van Damme & Dolph existerar är denna inte alls så kass. Visst är det billigt och amatörmässigt med ett hejdlöst malplacerat soundtrack, men här finns fighting, muskler och en överspelande skön Gary Busey. Skäms inte det minsta för den stabila betygstvåan.
Djason (Anmäl)   19/8 2013
Kan det vara världens sämsta uppföljare någonsin? Och då brukar ju uppföljare med några få undantag oftast vara sämre än första filmen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Universal Soldier II - Brothers in Arms