Upgrade

Originaltitel: Upgrade
Regissör:Leigh Whannell
Utgivningsår:2018

Om Upgrade:

I en nära framtid där tekniken kontrollerar nästan alla aspekter av liv mördas teknofoben Greys fru. Hans enda hopp för revansch är ett experimentellt chippimplantat kallat för Stem.

Titel: RoboCop
Regissör: Duncan Jones
År: 2018
Genre: Thriller, Science Fiction, Mysterium
Mute

Logan Marshall-Green, Betty Gabriel, Harrison Gilbertson, Melanie Vallejo, Benedict Hardie, Linda Cropper, Christopher Kirby, Richard Cawthorne, Steve Danielsen, Clayton Jacobson, Sachin Joab, Richard Anastasios, Ming-Zhu Hii, Simon Maiden (röst)

Leigh Whannell

Action, Thriller, Skräck, Science Fiction

Australien
Diskussioner om Upgrade  (0 diskussioner)
Kommentarer om Upgrade (21 st)
snubbel (Anmäl)   22:52 11/8
Ultratunn story med inslag av oprovocerat och onödigt gore.. Och jo det är skitbra att ta av sig skorna i okända människors hem.. I okända människors hem finns nämligen inga legobitar.. Eller glaskross..
TheHorrorfan (Anmäl)   09:25 4/5
70 % action, 20 % thriller och 10 % skräck. En av de få gångerna som den här blandningen faktiskt inte är något problem. Se den som en blandning av ”Terminator” och ”The Punisher” typ. Fast bättre. Överraskande bra. Svag 4:a.
Bumbi78 (Anmäl)   11:15 17/3
Befriande att idag se en action-scifi som inte var full av klyschor. Visst fanns potential att putsa upp manuset, men är överlag positivt överraskad.
Benisakura (Anmäl)   08:22 12/3
Inslag som var fräscha och trevliga men tyckte storyn var trevande.
jingoo (Anmäl)   17:05 27/1
Snyggt gjord scifi i en rätt sällsynt genre. Intrig/dramamässigt var den dock ganska basic. Om du har konsumerat mycket scifi i form av böcker och manga/anime så är detta lite av gammal skåpmat, men det är som sagt mycket snyggt gjort och kul att se denna genre som spelfilm.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Upgrade