Upgrade

Originaltitel: Upgrade
Regissör:Leigh Whannell
Utgivningsår:2018

Om Upgrade:

I en nära framtid där tekniken kontrollerar nästan alla aspekter av liv mördas teknofoben Greys fru. Hans enda hopp för revansch är ett experimentellt chippimplantat kallat för Stem.

Logan Marshall-Green, Betty Gabriel, Harrison Gilbertson, Melanie Vallejo, Benedict Hardie, Linda Cropper, Christopher Kirby, Richard Cawthorne, Steve Danielsen, Clayton Jacobson, Sachin Joab, Richard Anastasios, Ming-Zhu Hii, Simon Maiden (röst)

Leigh Whannell

Action, Thriller, Skräck, Science Fiction

Australien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Upgrade  (0 diskussioner)
Kommentarer om Upgrade (8 st)
amam (Anmäl)   10:41 18/9
Snygg och intressant actionthriller. Inget som kommer att bli en odödlig klassiker men helt klart bättre än en medelmåttig rulle. Svag fyra.
Megalon (Anmäl)   13:59 29/8
Riktigt underhållande för en ny sci-fi rulle.
Julius (Anmäl)   23:14 18/8
Kanske svältfödd på bra sci-fi, men gillade det här riktigt mycket! Visst en del ”skönhetsfel”, men överlag snygg och välgjord med balanserad humor och gore.
callusis (Anmäl)   23:00 16/8
Fräschigt.
Engravadlax (Anmäl)   22:41 15/8
LGM brukar vara hyfsad, men manuset här är inte det. Det verkar inte heller finnas någon riktig regi bakom skådespelarna, men så har vi också att göra med regissören bakom den sämsta Insidiousfilmen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Upgrade