Upgrade

Originaltitel: Upgrade
Regissör:Leigh Whannell
Utgivningsår:2018

Om Upgrade:

I en nära framtid där tekniken kontrollerar nästan alla aspekter av liv mördas teknofoben Greys fru. Hans enda hopp för revansch är ett experimentellt chippimplantat kallat för Stem.

Titel: RoboCop
År: 2004
Genre: Thriller, Äventyr, Science Fiction
Film nr.: 20004
I, Robot

Logan Marshall-Green, Betty Gabriel, Harrison Gilbertson, Melanie Vallejo, Benedict Hardie, Linda Cropper, Christopher Kirby, Richard Cawthorne, Steve Danielsen, Clayton Jacobson, Sachin Joab, Richard Anastasios, Ming-Zhu Hii, Simon Maiden (röst)

Leigh Whannell

Action, Thriller, Skräck, Science Fiction

Australien
Diskussioner om Upgrade  (0 diskussioner)
Kommentarer om Upgrade (17 st)
jingoo (Anmäl)   17:05 27/1
Snyggt gjord scifi i en rätt sällsynt genre. Intrig/dramamässigt var den dock ganska basic. Om du har konsumerat mycket scifi i form av böcker och manga/anime så är detta lite av gammal skåpmat, men det är som sagt mycket snyggt gjort och kul att se denna genre som spelfilm.
GrandMaster_E (Anmäl)   21:31 15/1
Cool och förvånansvärt tänkvärd.
Barneyk (Anmäl)   21:09 2/1
Jag tänker fortfarande på hur fantastiska actionscenerna är och hur Logan Marshall-Green lyckas så jävla bra med att spela på ett sätt med kroppen och ett annat med ansiktet, det är så mycket som är SÅ bra här, så även om den har sina brister så väljer jag att höja till en fyra.
haajen (Anmäl)   30/12 2018
Stark trea till denna fusion av Robocop och valfri Cronenberg body horror (tänk eXistenZ lr Videodrome) som är säkert gjord på liten budget.
Tobbiee (Anmäl)   19/12 2018
Förvånansvärt bra B-rulle