Vacancy

Regissör:Nimród Antal
Utgivningsår:2007
Antal betyg:1911 betyg

Om Vacancy:

Ett ungt gift par strandas på ett isolerat motell när deras bil går sönder. På rummet hittar de underliga filmer och kameror och inser att de kan bli nästa offer för en snuff-film om de inte lyckas smita.

Titel: Hostel
Originaltitel: The Strangers
Regissör: Bryan Bertino
År: 2008
The Strangers

Kate Beckinsale, Luke Wilson, Frank Whaley, Ethan Embry, Scott G Anderson, David Doty, Mark Casella

Mark L Smith

Thriller, Skräck

Diskussioner om Vacancy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Vacancy (211 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   30/8 2017
Helt ok, inga större överraskningar.
Sezare (Anmäl)   26/6 2017
Mycket spännande film!
Stygga-Vargen (Anmäl)   22/10 2016
Först och främst vill jag säga att det här är en dålig kopia av Psycho. Men jag vill tillägga att den inte är jättedålig. Den lyckas faktiskt bli underhållande och stundvis även ganska spännande och skådespelarna gör bra ifrån sig. Men jag tittar hellre på Psycho.
Tsurugi (Anmäl)   10/3 2016
Svag trea, som vanligt i filmer som denna beter sig huvudkaraktärerna riktigt idiotiskt.
Lotso (Anmäl)   21/10 2015
I sin helhet är Vacancy en film som är en blandad påse. Ena sidan gillade jag huvudpersonerna och ville se dem överleva. Å andra sidan är tonen överallt där ena sekunden är seriös och andra skrattar man över Frank Whaley's överspel. Det är en film som har godbitar i sig. Men i det stora hela är filmen överallt, och det blir också dess nedfall.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Vacancy