Vad pojkar vill ha

Originaltitel: Calendar Girl
Regissör:John Whitesell
Utgivningsår:1993

Om Vad pojkar vill ha:

Utspelar sig i USA på 60-talet. Tre kompisar, Ray, Scott och Ned har en sak gemensamt: De dyrkar Marilyn Monroe. De åker iväg till Hollywood med en dröm om att få träffa henne, "live in person".

Titel: Crossroads
Regissör: Malcolm D Lee
År: 2005
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Roll Bounce

Jason Priestley, Gabriel Olds, Jerry O'Connell, Joe Pantoliano, Steve Railsback, Kurt Fuller, Stephen Tobolowsky, Emily Warfield, Lisa Walters, Leslie Wing, Christine Taylor, Liz Vassey, Tuesday Knight, Stephanie Anderson

Paul W Shapiro

Drama, Komedi

Diskussioner om Vad pojkar vill ha  (0 diskussioner)
Kommentarer om Vad pojkar vill ha (11 st)
jonbo (Anmäl)   20/4 2014
Rent usel. Dåliga idéer samlade på hög med dåliga skådisar som levererar dom.
Waldo Trumbull (Anmäl)   13/2 2014
Småcharmig med menlös liten komedi. Egentligen ingen av skådespelarna gör en roll han klarar av, förutom O'Connell som gör samma tafatta karaktär som han brukar. Funkar hyfsat som en stunds tidsfördriv, men det är ingen rulle man kommer att komma ihåg.
Blink182 (Anmäl)   21/3 2008
Det enda som gör att den här filmen inte får en etta är Jerry O'Connell som är så härligt töntig. Kan någon fixa så det står O'Connell vid skådespelare istället för O'Conell snälla.
WillyV (Anmäl)   19/2 2008
Stark etta. Enda anledningen att den gjordes var förstås Priestleys tacksamt korta "stjärnstatus" som Brandon i 90210. Svag verklighetsförankring i manus men med viss charm i utförandet. Priestley som tough guy med tycke från kvinnorna är skrattretande. Då passade han bättre som fjollan som trånar efter Billy Zane i Tombstone (fö Priestleys bästa roll...någonsin?)
charlie08 (Anmäl)   17/2 2008
Den va iaf underhållande
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Vad pojkar vill ha