Very Good Girls

Originaltitel: Very Good Girls
Regissör:Naomi Foner
Utgivningsår:2013

Om Very Good Girls:

Lily och Gerry gör upp en pakt om att förlora deras oskulder den sista sommaren innan collegestudierna, men deras vänskap sätts på prov när de båda faller för samma kille.

Titel: All Over the Guy
År: 2014
Unga Sophie Bell
Titel: Freakonomics
Originaltitel: Freakonomics
Regissör: Heidi Ewing, Alex Gibney, Seth Gordon, Rachel Grady, Eugene Jarecki, Morgan Spurlock
År: 2010
Regissör: Pascal Chaumeil
År: 2010
Genre: Komedi, Romantik
Heartbreaker

Dakota Fanning, Elizabeth Olsen, Boyd Holbrook, Ellen Barkin, Clark Gregg, Richard Dreyfuss, Demi Moore, Peter Sarsgaard, Kiernan Shipka, Clare Foley, Owen Campbell

Naomi Foner

Drama

Filmnummer: 102013
Diskussioner om Very Good Girls  (0 diskussioner)
Kommentarer om Very Good Girls (11 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   13/11 2016
Skådespelarna gör bra ifrån sig, särskilt Dakota Fanning, och storyn är det väl egentligen inget fel på. Dock är filmen ganska seg och tråkig. Den är inte jättedålig men den hade kunnat göras bättre.
purskatuja (Anmäl)   31/5 2016
Allt i från tjejernas krångliga relationer till sina filmer, till den här vidriga konstnärsfjanten de trånar efter går mig på nerverna. Allt är så dumt. Nu ska jag se Expendables 2.
Kajanus (Anmäl)   27/1 2016
Olsen och Fanning lyser i en oerhört mager historia som försöker spela på coming of age-kortet alldeles för mycket. Lågmäld och långsam. Ett gott och ett ont ting. Vissa bi-historier är rent av poänglösa.
Catwalker (Anmäl)   2/8 2015
stark coming-of-age-film med intressanta skådisar och relationer. Stark trea/svag fyra.
idaho1981 (Anmäl)   25/5 2015
De två huvudrollsinnehavarna är fantastiskt bra, men det har de båda visat tidigare. Manuset och historien lämnar dock mycket att önska. Och den mystiske, plågade unga konstnärssjälen som killen är, är så uttjatat och klyshig. Slutet var dessutom otroligt löjligt. En del bra musik samt Fanning och Olsen är de som höjer det hela till en tvåa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Very Good Girls