Just Getting Started

Originaltitel: Just Getting Started
Regissör:Ron Shelton
Utgivningsår:2017

Om Just Getting Started:

En före detta FBI-agent och en före detta maffiaadvokat i vittnesskyddsprogram måste lägga sin småskaliga rivalitet på golfbanan åt sidan för att överleva en attack från maffian.

Morgan Freeman, Tommy Lee Jones, Rene Russo, Joe Pantoliano, Glenne Headly, Sheryl Lee Ralph, Elizabeth Ashley, George Wallace, Graham Beckel, Mel Raido, Jane Seymour, Johnny Mathis, Nick Peine, Kristen DeVore Rakes, Eli Goodman

Ron Shelton

Komedi, Action

Diskussioner om Just Getting Started  (0 diskussioner)
Kommentarer om Just Getting Started (5 st)
jonbo (Anmäl)   13:07 15/4
Ändrade mig, kände att jag var tvungen att ta mitt ansvar och ge den en etta.
Fylle (Anmäl)   23:53 14/4
stolt att jag ens såg klart den. Hade jag inte suttit på ett flyg hade jag stängt av.
jonbo (Anmäl)   17:12 14/4
Vet inte varför jag är generös med en tvåa. Detta är slapphänt och skamligt dåligt egentligen.
Barneyk (Anmäl)   13:17 14/2
Extremt oinspirerad och vi har sett detta många gånger förut, men den är harmlös och även om alla kör på halvfart så bjuder många skådisar på värme och trevlighet så en tvåa räcker det allt till.
ulpe01 (Anmäl)   19/12 2017
Så det är sånt här gubbarna gör nuförtiden. Suck. Ännu en "griniga gamla gubbar på äventyr"-historia som borde stannat på manusstadiet. Påminner om nåt från 80- talet. Vet inte om bristen på förväntad tvist är nåt man kan vara besviken på, men bara att de får en att tro att det kommer en tvist är nog så irriterande. Får en tvåa för att jag gillar Rene Russo och tycker synd om henne för hennes sentida flickvänsroller (nån som minns "The Intern"?)