Repentance

Originaltitel: Repentance
Regissör:Philippe Caland
Utgivningsår:2013

Om Repentance:

En man söker hjälp hos en livsterapeut och förvandlar terapin till ett livsfarligt, psykologiskt spel när han börjar terrorisera terapeuten och hans familj med spirituella meddelanden.

Forest Whitaker, Anthony Mackie, Nicole Ari Parker, Sanaa Lathan, Mike Epps, Adella Gautier, Ariana Neal, Denise Milfort, Selma Pinkard, Margo Swisher, Peter Weller

Shintaro Shimosawa

Thriller, Skräck

Diskussioner om Repentance  (0 diskussioner)
Kommentarer om Repentance (7 st)
Galivan (Anmäl)   23/8 2016
Värdelöst hopkok med tveksamt budskap om det fanns nåt.
jonbo (Anmäl)   4/8 2016
Whitaker är bra i en annars dåligt skriven film.
Starlette (Anmäl)   18/4 2015
Listade snabbt ut twisten. Det är ju mindre kul då man gillar att bli överraskad. OK film, men inte så mycket mer. Bra skådespel från några, en 3:a på det. Men på det hela stora bara en OK film.
Oompf (Anmäl)   21/12 2014
Riktigt jävla usel. Trist att se Whitaker och Mackie slösa bort sin talang på den här smörjan.
chimandra (Anmäl)   21/11 2014
Mycket bra film spännande oförutsägbar en film helt i min smak om du gillar psykologiska thrillers så rekommendera jag denna film starkt skådespelarna ligger på en hög nivå en stark 4 får den av mig
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Repentance