Den yttersta njutningen

Originaltitel: Body Chemistry II: The Voice of a Stranger
Regissör:Adam Simon
Utgivningsår:1992

Om Den yttersta njutningen:

En man är djupt känslomässigt involverad i två förhållanden. Detta medan han kämpar med sig själv och sitt våldsamma beteende efter en barndom av misshandel och misär. På den ena sidan står hans gamla och tillitsfulla kärlek och på den andra en radiopsykolog som hetsar hans våldsamma beteende.

Gregory Harrison, Lisa Pescia, Morton Downey Jr, Robin Riker, Clint Howard, John Landis, Jeremy Piven, Monique Gabrielle, Maria Ford

Jackson Barr, Christopher Wooden

Thriller

Voice of a Stranger

Diskussioner om Den yttersta njutningen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Den yttersta njutningen (2 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   19/1 2014
Titeln är ju något missvisande, för det finns ingen som helst kemi mellan några av de här allt annat än begåvade skådespelarna. Ett tunt, intetsägande, manus och halvtaskigt foto hjälper inte heller. Filmen framkallar inte så mycket som en loj axelryckning. Ren fluff som man mycket väl kan klara sig utan.
Gordyal (Anmäl)   30/5 2012
Rätt så beige erotisk b-thriller, med betydligt mindre sex än vad jag förväntade mig. (5-/15)