Vrålet från vildmarken

Originaltitel: The Great Outdoors
Regissör:Howard Deutch
Utgivningsår:1988

Om Vrålet från vildmarken:

Den varmhjärtade familjefadern Chet har tagit med sig familjen på vildmarkssemester. Frun och barnen är inte lika entusiastiska men Chet hoppas på en härlig semester. När en odräglig svåger dyker upp oanmäld med sin familj blir det värre än någon hade kunnat tänka sig...

Titel: Hur mår Bob?
Originaltitel: What About Bob?
Regissör: Frank Oz
Regissör: Stephan Apelgren
År: 1993
Genre: Komedi, Familjefilm
Sunes sommar

Annette Bening, John Candy, Dan Aykroyd, Stephanie Faracy, Chris Young, Hilary Gordon, Rebecca Gordon, Ian Michael Giatti, Robert Prosky, Zoaunne LeRoy, Lucy Deakins, Nancy Lenehan, John Bloom, Lewis Arquette, Britt Leach

John Hughes

Komedi

Diskussioner om Vrålet från vildmarken  (0 diskussioner)
Kommentarer om Vrålet från vildmarken (36 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   27/1 2018
Jag såg om den och hade för mig att jag inte gillade den sist, nu tyckte jag att den var okej tills jag läste min egen kommentar, jag håller verkligen med mig själv men nu känns filmen som en av alla de där ettorna jag har satt som jag ändå ser om med jämna mellanrum. John ä nästan bra och Dan är helt värdelös.
fridenpaden (Anmäl)   2/7 2016
Riktigt larvig. En av John Hughes sämre. Konstigt att jag inte sett den tidigare.
isecore (Anmäl)   9/3 2016
Hur fan tyckte folk att sånt här var roligt och värt att producera på 80-talet?
ziferN (Anmäl)   30/7 2014
Mysigt och underhållande, men kanske inte direkt kul, dock så fungerande filmen ändå helt klart att titta på eftersom det är avslappnande underhållning. John Candy är dessutom en favorit men ungdomskärleken var en aning klichéartat, det kändes som en upprepning av något man har sett minst hundra gånger tidigare.
Kubrick (Anmäl)   2/7 2014
Skräp, inte roligt någonstans. Även om jag gillar Candy.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Vrålet från vildmarken