Walt Before Mickey

Originaltitel: The Dreamer
Regissör:Khoa Le
Utgivningsår:2015

Om Walt Before Mickey:

Baserad på boken "Walt Before Mickey" som omfattar de första åren av Walt Disneys karriär.

Thomas Ian Nicholas, Jon Heder, Armando Gutierrez, David Henrie, Jodie Sweetin, Taylor Gray, Kate Katzman, Conor Dubin, Hunter Gomez, Timothy Neil Williams, Ayla Kell, Arthur L Bernstein, Frank Licari, Flora Bonfanti, Natasha Sherritt, Sheena Colette

Arthur L Bernstein, Armando Gutierrez

Drama, Biografi

Filmnummer: 111950
Diskussioner om Walt Before Mickey  (0 diskussioner)
Kommentarer om Walt Before Mickey (6 st)
asasae (Anmäl)   21:30 21/1
Håller med om att filmen kunnat gjorts bättre. Fler händelser, mer saker från Waits liv och en bättre berättad film. Storyn var lite för tunn och slutet blev korthugget. Svag trea.
supermancover (Anmäl)   30/9 2017
Jätteseg film som kändes otroligt lång. Inte att rekommendera.
Biberkolben (Anmäl)   14/6 2016
Som film är den egentligen helt jävla meningslös, men gillar man animation så är den jävligt intressant.
basegbg (Anmäl)   4/6 2016
En ganska usel film. Dåligt manus och regissören måste varit på semester så usla som en del scener är. Tv-mässig ljudläggning dessutom (på ett dålig sätt). Nä, undvik.
snideby (Anmäl)   3/6 2016
Potentialen fanns där, men för många klyschor och stundtals riktigt stolpig och stel dialog drar ned filmen. Inga större insatser av skådespelarna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Walt Before Mickey