Betyg idag: 1 598 Besökare idag: 5 808

Originaltitel: War Machine
Regissör:David Michôd
Utgivningsår:2017

Om War Machine:

En general som föresätter sig att vinna det ”omöjliga” kriget i Afghanistan visar oss hur det moderna krigets maskineri fungerar. Inspirerad av en sann historia.

Titel: War, Inc.
Regissör: Erik Skjoldbjærg
År: 2013
Genre: Thriller
Pionjär

Brad Pitt, Anthony Hayes, John Magaro, Anthony Michael Hall, Emory Cohen, Topher Grace, Daniel Betts, Aymen Hamdouchi, Will Poulter, Lakeith Stanfield, Ben Kingsley, Alan Ruck, Scoot McNairy, Meg Tilly, Tilda Swinton, Nicholas Jones, Josh Stewart

David Michôd

Drama, Komedi, Krig

Diskussioner om War Machine  (0 diskussioner)
Kommentarer om War Machine (15 st)
annihilat0r (Anmäl)   09:00 7/10
"War Machine" är en sällsynt udda krigsfilm med en närmast oroande udda Brad Pitt i huvudrollen. Ett märkligt projekt, vilket samtidigt på ett fascinerande vis vrider på ens förståelse av konstformen film.
Christofer (Anmäl)   19:28 28/8
Första halvan var helt fantastisk kul, när det var komedi. När det sedan blev mer av ett drama så tappade det hela udden eftersom man inte behärskade den vändningen. Sammantaget inte fullt så underhållande som jag hade väntat mig efter inledningen, men Brad Pitt gör ju ändå en härlig roll trots allt.
dudson (Anmäl)   18:48 22/8
WTF Vilken sörja till film. Inte skoj nånstans.
Christian. (Anmäl)   19:59 12/8
Konstigt att jag inte somnade. Svag 2a
ulpe01 (Anmäl)   15:11 12/8
Betygsätter inte filmer jag stängt av efter en halvtimme, men det är väl också ett typ av betyg. Såg om Inglorious Basterds istället. Så mycket bättre.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till War Machine