Betyg idag: 1 224 Besökare idag: 5 599

Originaltitel: We Bought a Zoo
Regissör:Cameron Crowe
Utgivningsår:2011

Om En ny start:

En far flyttar med sin familj i södra Kalifornien till en liten ort på landet för att renovera och öppna upp ett kämpande zoo igen.

Titel: Zookeeper
Originaltitel: We Are Marshall
Regissör: McG
År: 2006
We Are Marshall

Matt Damon, Scarlett Johansson, Elle Fanning, Carla Gallo, Stephanie Szostak, Thomas Haden Church, Patrick Fugit, Angus Macfadyen, John Michael Higgins, Colin Ford, Maggie Elizabeth Jones, J B Smoove, Desi Lydic

Cameron Crowe, Aline Brosh McKenna

Drama, Komedi, Familjefilm

Diskussioner om En ny start  (0 diskussioner)
Kommentarer om En ny start (121 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   17:38 25/10
Christofer (Anmäl)   21:49 2/8
Trevlig feelgood, men som lämnar vissa frågetecken kring rimligheten i att kunna ordna allting som det gjordes. Men det kan man bortse ifrån och bara låta sig ryckas med i stämningen istället. Alltid kul med djur!
Sarakin76 (Anmäl)   15/12 2016
Denne filmen berørte meg. Fantastiske skuespillerinnsatser. Manus er ikke perfekt men det gjør ingenting. Se den!
Sarakin76 (Anmäl)   15/12 2016
Körsbär (Anmäl)   19/11 2016
Två sidor gav denna film högt betyg, mitt betyg på filmen är dock inte högt. Otroligt cheesy musik till o från som bara blir för mycket. Potentialen som finns i denna film bara kastas i soptunnan o tänds eld på, vilket slöseri på så bra skådespelare. Jag brukar inte tycka att manus brukar vara så dåliga att jag behöver skriva om det, men här är det så tydligt. Slut scenerna är ju rent ut sagt pinsamma. Jag tar det igen, potentialen i denna film finns ju där, det känns bara som ren slöhet i manusskrivande som drar ner hela filmen single handed. (ursäkta för min svengelska) Denna film blir inte ens en medel-trea pga slöheten.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till En ny start
Se filmen