Wedding Crashers

Originaltitel: Wedding Crashers
Regissör:David Dobkin
Utgivningsår:2005

Om Wedding Crashers:

John Beckwitt och Jeremy Klein är två eviga ungkarlar som tillbringar sin tid med att gå oinbjudna på bröllop för att ragga brudar. Men en dag möter John sin jämlike Claire och finner att han fallit för henne.

Titel: The Internship
Regissör: Stephan Elliott
År: 2011
Genre: Komedi, Romantik
A Few Best Men - Svensexan

Owen Wilson, Vince Vaughn, Christopher Walken, Rachel McAdams, Jennifer Alden, Will Ferrell, Isla Fisher, Jane Seymour, Ellen Albertini Dow, Keir O'Donnell, Bradley Cooper, Ron Canada, Henry Gibson, Diora Baird, Rebecca De Mornay

Steve Faber, Bob Fisher

Komedi, Romantik

Recension Wedding Crashers

- Gloria sätter betyg 4 och skriver:
John Beckwith (Wilson) och Jeremy Klein (Vaughn) arbetar som äktenskapsrådgivare och har en gemensam hobby: att ta sig in på bröllopsfester för att äta och dricka gratis men framförallt för att ligga med den kvinnliga delen av bröllopsgästerna. De förbereder sig för det de kallar ”sommarsäsongen” med ett bröllop om dagen. Det blir många fester och ännu fler snabba och villiga ligg. De båda vännerna...

Recension av Wedding Crashers - Läs hela!

Diskussioner om Wedding Crashers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Wedding Crashers (670 st)
sawa (Anmäl)   12:24 19/1
Åh, en film där Vince Vaughn är uthärdlig! Dessutom med Christopher Walken och Rachel McAdams, förutom OW.
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
En av mina favoritkomedier, firma Vaughn och Wilson är ju jättebra. Rachel McAdams är läcker i filmen dessutom.
Stygga-Vargen (Anmäl)   23/10 2016
Snark i kubik! Ska det här föreställa en komedi? Den är inte ens det minsta rolig!
wasteoftime (Anmäl)   24/7 2016
Alltså, den är ju inte utan sina ljuspunkter, men inte heller utan sina skamfläckar. Det är svårt att veta vad man riktigt ska göra av den här filmen. Men den är antingen för seriös och lång, eller tramsig och oförklarandes. Jag väljer ändå att se den mer positivt än negativt, även om det är lite för enkla tricks den kör med mestadels. Inte minst Vince Vaughns karaktär Jeremy framstår som oerhört sympatisk, i all sin osympatiska framtoning. Och Owen Wilson blir mest bitter och över styr. En stark etta, och 0,1 på SH-skalan.
yrkeschaufföre (Anmäl)   29/5 2016
Underhållande men fånig. Fast jag gillar både Isla och Rachel så jag får stå ut med Vince (som inte tillhör favoriterna)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Wedding Crashers