Soccer Mom

Originaltitel: Soccer Mom
Regissör:Gregory McClatchy
Utgivningsår:2008

Om Soccer Mom:

En varmhjärtad komedi om en tvångsmässig fotbollsmamma som maskerar sig som en berömd italiensk fotbollsstjärna, anställd för att träna hennes dotters fotbollslag. Då hon desperat kämpar för att hålla hennes galna påhitt hemligt, tillräckligt länge för att kunna se tjejerna vinna sin stora turnering.

William O'Leary, Robert Cavanah, Dan Cortese, Master P, Missi Pyle, Eugene Osment, Elon Gold, Emily Osment, Cassandra Scerbo, Jennifer Sciole, Courtney Brown, Leslie Berger, Clint Culp, Dylan Sprayberry, Ellery Sprayberry

Frederick Ayeroff

Familjefilm

Med i listor: Fotboll
Diskussioner om Soccer Mom  (0 diskussioner)
Kommentarer om Soccer Mom (2 st)
Weder Light (Anmäl)   16/7 2009
Jag kan hantera spännande, otäckt, våldsamt, ja till och med romantiskt emellanåt. Men pinsamt, då börjar jag lida. Inte så mycket innehåll i filmen, men om man älskar fotboll och är 11årig tjej, då är man exakta målgruppen.
Sanddy (Anmäl)   13/5 2009
Den var ju faktiskt lite rolig :)