Werewolf in a Women's Prison

Originaltitel: Werewolf in a Women's Prison
Regissör:Jeff Leroy
Utgivningsår:2006

Om Werewolf in a Women's Prison:

När Sarah campar med sin pojkvän så attackeras de av en varulv. När hon vaknar så är hon i ett kvinnofängelse för kriminellt galna, anklagad för att ha mördat sin pojkvän. Men hon har också blivit bitten, snart så börjar varulvsförbannelsen att förvandla henne.

Phoebe Dollar, Jed Rowen, Domiziano Arcangeli, Eva Derrek, Kristen Zaik, Al Burke, Victoria De Mare, Michelle Fatale, Meredith Salenger, Tamara Melnyk, Jackeline Olivier, Yurizan Beltran, Sindy Lange, Berna Roberts

Vinnie Bilancio, Jeff Leroy

Skräck

Med i listor: Varulvar, WIP
Diskussioner om Werewolf in a Women's Prison  (0 diskussioner)
Kommentarer om Werewolf in a Women's Prison (6 st)
Gordyal (Anmäl)   27/12 2013
Om man tar världens sämsta varulvs-splatter-rulle och låter den utspela sig i WIP-miljö så blir det genast lite bättre. (5+/15)
Totenkopf (Anmäl)   7/1 2012
Måste nog få en tvåa trots allt, dels för historiens fulaste varulv, sen så känns det som de nog hade rätt kul under inspelningen.
dudson (Anmäl)   17/5 2010
Det här måste man Bara Älska!!) Filmen LevereraR Ur sköna Kommentarer av Horny Sluts..Och av dom obligatoriska sadistiska fångvaktarna Sen kan man inte klaga på Splatter scenerna heller! Ja Riktigt Rolig och underhållande=)
brtkrbzhnv (Anmäl)   11/2 2010
Det är lite mycket snusktråk, och filmen känns ibland lite utdragen, och skådespeleriet till stor del rätt uselt, liksom specialeffekterna, och dialogen är inte heller den bästa – men intrigen är ju suverän, och det finns också lite trevlig lesbisk romantik med, och musiken är okej, och åtminstone jag fick mig några goda skratt, och den första gången hon varulvar sig i fängelset är ju underbar!
Sael (Anmäl)   18/3 2009
Går det att sätta ett lägre betyg? UNDVIK!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Werewolf in a Women's Prison