What Happened to Monday

Originaltitel: Seven Sisters
Regissör:Tommy Wirkola
Utgivningsår:2017

Om What Happened to Monday:

Filmen utspelar sig i en framtidsvärld där överbefolkningen är ett stort problem och en strikt policy har införts om att varje familj bara får skaffa ett barn.

Noomi Rapace, Glenn Close, Willem Dafoe, Marwan Kenzari, Christian Rubeck, Pål Sverre Hagen, Tomiwa Edun, Cassie Clare, Cameron Jack, Clara Read, Kirsty Averton, Lucy Pearson, Nadiv Molcho, Elijah Ungvary, Vegar Hoel, Stig Frode Henriksen, Madalin Dragan

Max Botkin, Kerry Williamson

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Science Fiction, Mysterium

Belgien, Frankrike, Storbritannien
Filmnummer: 120100
Diskussioner om What Happened to Monday  (0 diskussioner)
Kommentarer om What Happened to Monday (26 st)
Tatty (Anmäl)   17:33 28/5
OMG vad jag gillar filmen starkt då jag sträck tittade hela filmen! Hemligheter bland de sju systrarna gjorde filmen så spännande och jag älskade att det hände grejer i filmen nästan hela tiden! Så spännande!!
ShenLong (Anmäl)   15:46 15/5
förutsägbar och tråkig. riktigt svårt att stå ut med noomis riktigt usla engelska. framförallt när den inte bortförklarades på något sätt. de kunde väl ha gett willem dafoe en liten brytning i alla fall så hade det löst sig självt
Christofer (Anmäl)   13:36 21/3
Mycket action men med flera oklara detaljer, inte minst i slutet. Medioker insats av Noomi och med en trist Glenn Close dessutom. En dussinrulle skulle man väl kunna sammanfatta det som.
ekback (Anmäl)   21:34 9/1
Karaktärerna gör ett antal dumheter/orealistiska handlingar och storyn innehåller också några tveksamheter, men överlag bjuds det på riktigt bra action, spänning, underhållning och en intressant handling/tema, så betyget får bli en svag 4a.
Halofreak92swe (Anmäl)   9/11 2018
Lite väl förutsägbar och Rapace är väl inte precis i toppform men en hygglig sci-fi iaf :)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till What Happened to Monday