What Happened to Monday

Originaltitel: Seven Sisters
Regissör:Tommy Wirkola
Utgivningsår:2017

Om What Happened to Monday:

Filmen utspelar sig i en framtidsvärld där överbefolkningen är ett stort problem och en strikt policy har införts om att varje familj bara får skaffa ett barn.

Noomi Rapace, Glenn Close, Willem Dafoe, Marwan Kenzari, Christian Rubeck, Pål Sverre Hagen, Tomiwa Edun, Cassie Clare, Cameron Jack, Clara Read, Kirsty Averton, Lucy Pearson, Nadiv Molcho, Elijah Ungvary, Vegar Hoel, Stig Frode Henriksen, Madalin Dragan

Max Botkin, Kerry Williamson

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Science Fiction, Mysterium

Belgien, Frankrike, Storbritannien
Filmnummer: 120100
Diskussioner om What Happened to Monday  (0 diskussioner)
Kommentarer om What Happened to Monday (23 st)
ekback (Anmäl)   21:34 9/1
Karaktärerna gör ett antal dumheter/orealistiska handlingar och storyn innehåller också några tveksamheter, men överlag bjuds det på riktigt bra action, spänning, underhållning och en intressant handling/tema, så betyget får bli en svag 4a.
Halofreak92swe (Anmäl)   9/11 2018
Lite väl förutsägbar och Rapace är väl inte precis i toppform men en hygglig sci-fi iaf :)
Bumbi78 (Anmäl)   23/8 2018
Välgjord sci-fi som gått mig totalt förbi. Storyn må vara lite sliten, men utförandet är gott. Att ha Rapace i sju roller må vara ungefär sex st för mycket, men hon gör en okej insats.
Doddedronten (Anmäl)   7/8 2018
Actionspäckad! Mycket styv insats av Noomi Rapace.
Djason (Anmäl)   22/7 2018
Intressant och skapligt välgjord film som tyvärr tappar en del på Noomi Rapace mediokra insats och då är den i sju olika former. Ändå bättre än väntat.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till What Happened to Monday