What to Expect

Originaltitel: What to Expect When You're Expecting
Regissör:Kirk Jones
Utgivningsår:2012

Om What to Expect:

Tv-kändisen Jules inser snabbt att det högpresterande livet inte är någonting jämfört med graviditeten. Wendy får en släng av hormonerna som hon sent kommer att glömma och hennes man Gary kämpar förgäves för att inte verka sämre än alfahane-pappan som väntar tvillingar med en ung troféhustru. Holly och Alex planerar att adoptera och Holly är beredd att resa jorden runt för att göra det möjligt medan Alex är tveksam och skickas till "the dudes group" för att dämpa paniken och få stöd.

Titel: Valentine's Day
Regissör: Josh Gordon, Will Speck
År: 2010
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Pappa på burk

Cameron Diaz, Jennifer Lopez, Elizabeth Banks, Brooklyn Decker, Anna Kendrick, Chace Crawford, Ben Falcone, Matthew Morrison, Dennis Quaid, Chris Rock, Rodrigo Santoro, Joe Manganiello, Rob Huebel, Thomas Lennon, Amir Talai, Rebel Wilson

Heather Hach, Shauna Cross

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om What to Expect  (0 diskussioner)
Kommentarer om What to Expect (74 st)
erosagape (Anmäl)   18:18 7/2
Överraskade med att få fram en, och till och med, och annan, tår i ögonvrån trots mitt Hollywoodfilter. Tror att beroende på egna erfarenheter lägger en vikt vid olika saker.
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
HerrNenne (Anmäl)   31/7 2017
Överraskande trivsam utan för många lowpoints som annars brukar vara så vanligt förekommande i denna typ av film. Bra cast.
Tatty (Anmäl)   1/2 2017
Jätte bra, rolig, mysig film. Jag gillar den skarpt då den är gullig och man känner igen sig själv nästan som dem i filmen. All minne och känslor kom fram när man själv har barn.
asasae (Anmäl)   25/12 2016
Inte det mest genialiska jag sett!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till What to Expect