When in Rome

Originaltitel: When in Rome
Regissör:Mark Steven Johnson
Utgivningsår:2010

Om When in Rome:

Beth är en hårt arbetande museiintendent i New York med otur i kärlek. När hon åker till Rom för att fira sin systers bröllop drabbas hon av en oväntad förälskelse som tyvärr tar slut lika fort som den börjat. Besviken plockar hon några mynt från Fontana de Amore och råkar då väcka liv i okända krafter som får ett antal mer eller mindre knasiga män att bli kära i henne.

Titel: The Proposal
Regissör: Kicki Kjellin
År: 2013
Genre: Komedi
Kärlek deluxe

Kristen Bell, Josh Duhamel, Will Arnett, Alexis Dziena, Jon Heder, Dax Shepard, Danny DeVito, Anjelica Huston, Kate Micucci, Peggy Lipton, Bobby Moynihan, Luca Calvani, Keir O'Donnell, Kristen Schaal, Judith Malina, Lee Pace

David Diamond, David Weissman

Drama, Komedi, Romantik

När man är i Rom

Diskussioner om When in Rome  (1 diskussioner)
Kommentarer om When in Rome (66 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   10/1 2018
Jag "höjer" till en stark tvåa, jag tycker fortfarande att man slarvat bort historien. Men de fyra förföljarna/kärlekskranka männen är roliga och lyfter lite grand, extra kul är det när Kristen dissar Dax (som hon ju är gift med)
Filmfantast86 (Anmäl)   29/10 2017
Litsne (Anmäl)   12/11 2015
Jag visste att det här inte skulle vara någon bra film, men jag hoppades tillfredsställande underhållning. Så blev det inte. Platt humor, platta karaktärer och platt romantik. Svag 2:a.
yrkeschaufföre (Anmäl)   21/9 2015
Grundidén är bra men den är uselt genomförd, Kristen är söt och Will Arnett & co är roliga men annars är det inte många ljuspunkter.
Krille80 (Anmäl)   18/1 2015
Just nu håller jag på att återupptäcka första säsongen av Veronica Mars på DVD. När denna film nu i samma veva dök upp på TV och Kristen Bell är med i båda så gav jag filmen en chans. Tyvärr gav denna film mig ingen glädje. Som produktion känns detta väldigt TV-mässigt och storyn är både ooriginell och tråkig. Det är synd att se Bell spela en urvattnad roll som detta då Veronica Mars var en så perfekt roll för henne. Filmen har dock några kul biroller som räddar litegrann. 2-
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till When in Rome