When We First Met

Originaltitel: When We First Met
Regissör:Ari Sandel
Utgivningsår:2018

Om When We First Met:

Noah tillbringar den perfekta första kvällen med sin drömtjej Avery, men det visar sig snart att hon ser honom som en vän. De kommande tre åren försöker han klura ut vad som gick fel, tills han oväntat får chansen att resa tillbaka i tiden och försöka förändra deras öde.

Adam Devine, Alexandra Daddario, Shelley Hennig, Andrew Bachelor, Robbie Amell, Dean J West, Tony Cavalero, Delfeayo Marsalis, Chris Wylde, Daryn Kahn, Peter Jaymes Jr, Martin Bats Bradford, Noureen DeWulf, Chelsea Bruland, Adam Henslee, Tenea Intriago

John Whittington

Komedi, Romantik, Fantasy

Diskussioner om When We First Met  (0 diskussioner)
Kommentarer om When We First Met (9 st)
Tatty (Anmäl)   14/12 2018
Okej film! Lite rolig och fjantig. Mestadels överdriven!
Scooterpie (Anmäl)   5/11 2018
Inte gulligt nånstans. Riktig jävla creeper.
ulpe01 (Anmäl)   18/6 2018
Lite som "The Butterfly Effect", fast utan den där läskiga pappan som fuckar upp sina barn och inte lika drastiska konsekvenser för ändringar i det förflutna. Sött och småcharmigt.
wasteoftime (Anmäl)   14/4 2018
Helt okej mitt-i-veckan-underhållning. Ganska intetsägande och oengagerande, sött och förutsägbart. Men ändå helt okej. Adam Devine är rätt charmig och Alexandra Daddario sockersöt. 0,2 på SH-skalan.
Krille80 (Anmäl)   18/3 2018
Detta är väldigt sött, mysigt och charmigt och skådespelarna är söta, mysiga och charmiga. Detta är dock också rätt förutsägbart och det saknas lite nerv, konflikt, risk för att bli intressant. Nu blir det istället rätt lättglömt. 2+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till When We First Met