Betyg idag: 1 209 Besökare idag: 4 249

Originaltitel: While She Was Out
Regissör:Susan Montford
Utgivningsår:2008

Om While She Was Out:

Della lever i en typisk amerikansk medelklassförort med sin man och sina två barn. Hon är ett utmärkt exempel på en ensam, passiv hemmafru, kuvad av en lynnig och ofta våldsam man. Hon kan ha drömt om ett bättre liv, som den här julaftonen då hon, upprörd efter fler hot och gräl hemma, stöter på en gammal skolvän som verkar ha lyckats helt med sitt liv…Men vem vet vad som kan hända en mamma när hon är ute och letar efter julklappar i sista sekunden?
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Unrest
Regissör: Jason Todd Ipson
År: 2006
Unrest

Kim Basinger, Lukas Haas, Craig Sheffer, Erika-Shaye Gair, Luis Chávez, Jennifer Kitchen, Jamie Starr, Leonard Wu

Susan Montford

Thriller

Tyskland, Kanada, USA
Med i listor: Fantastisk Filmfestival 2008
Diskussioner om While She Was Out  (0 diskussioner)
Kommentarer om While She Was Out (32 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   29/10 2016
Förutsägbar är den ju men i övrigt är den faktiskt väldigt bra och spännande. Kim Basinger gör väldigt bra ifrån sig.
TheHorrorfan (Anmäl)   2/7 2014
Ett stort skämt egentligen, men den får en 2a för att den var ganska underhållande i sin dumhet.
schramm (Anmäl)   7/12 2013
Inget säger julafton lika mycket som att komma hem och misshandla kärringen framför ungarna!
Illville (Anmäl)   20/12 2012
Märklig film. Börjar helt ok, och en spänning byggs upp. Sedan förfaller den sakta men säkert. Ruskigt märklig intrig och manuset har fler luckor än min dotters adventskalender...
Elizadushkufan (Anmäl)   13/9 2012
De första minutrarna gjorde att jag trodde det skulle bli en ganska bra film. Hela filmen spårade ut totalt. Skådespeleriet var ok. Men absolut ingen minnesvärd film att tala om...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till While She Was Out