Who Made The Potatoe Salad?

Originaltitel: Who Made The Potatoe Salad?
Regissör:Damon 'Coke' Daniels
Utgivningsår:2006

Om Who Made The Potatoe Salad?:

Michael och Ashley har varit tillsammans i över ett år och beslutat att nu äntligen förlova sig. Detta innebär att Michael nu måste träffa Ashleys familj för första gången och vilket tillfälle är bättre än Thanksgiving? Problemet är bara det att Michael är en polis och Ashleys pappa är en före detta svarta pantrarna-medlem som krigat mot poliserna i hela sin ungdom och minst sagt inte har speciellt mycket till övers för dem. Saken blir inte bättre av att Aslhleys bror är en småkriminell gangster som mer än gärna röker på vid middagsbordet. Detta blir en Thanksgiving som alla sent kommer glömma!

Eddie Griffin, DeRay Davis, Daphne Bloomer, Jaleel White, Tommy 'Tiny' Lister, Clifton Powell

Damon 'Coke' Daniels

Komedi, Romantik

Diskussioner om Who Made The Potatoe Salad?  (0 diskussioner)
Kommentarer om Who Made The Potatoe Salad? (3 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   25/11 2013
Jag tror jag drog lite på mungiporna vid två tillfällen, resten av tiden blir jag bara bombarderad av högljutt, tröttsamt överspel. Detta är bara pinsamt.
kenai (Anmäl)   25/5 2007
Håller med, hade sina roliga delar då och då.. Men håller verkligen inte i längden.. Coolt att Eddie Griffin var med iaf xD
Lukinx (Anmäl)   18/11 2006
Småkul ibland men håller absolut inte inte i längden.