Wildling

Originaltitel: Wildling
Regissör:Fritz Böhm
Utgivningsår:2018

Om Wildling:

Anna växer upp instängd på en vind under vården av en mystisk man som hon känner som "pappa". När hon är sexton år gammal befrias Anna av småstadssheriffen Ellen Cooper, men hennes största prövning väntar.

Bel Powley, Liv Tyler, Brad Dourif, James LeGros, Collin Kelly-Sordelet, Troy Ruptash, Keenan Jolliff, Mike Faist, Charlotte Ubben, Arlo Mertz, Aviva Winick, Trevor E Dickerson, Bhavesh Patel, Frank Deal

Fritz Böhm, Florian Eder

Drama, Skräck, Fantasy, Mysterium

Diskussioner om Wildling  (0 diskussioner)
Kommentarer om Wildling (6 st)
Bumbi78 (Anmäl)   23:33 1/2
Jag gillade den här. Det finns ett sorts sagoskimmer över filmen och visst är det bra delar av den lite förutsägbara storyn. Det är dock synd att det var tvunget att spåra ur mot slutet.
jonbo (Anmäl)   31/7 2018
Hyfsat ok, även om det saknas något.
Engravadlax (Anmäl)   26/7 2018
Bel Powley är bra. Liv Tyler tillför däremot inte mycket, effekterna är som sagt inte de bästa, och handlingen leder ingenvart intressant.
Robkiller (Anmäl)   13/6 2018
Inte direkt bra, men håller i alla fall intresset uppe, vilket i alla fall är något.
TheHorrorfan (Anmäl)   4/6 2018
Började lovande, men det varade inte så länge tyvärr. Gillar Liv Tyler i alla fall.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Wildling