Wine Country

Originaltitel: Wine Country
Regissör:Amy Poehler
Utgivningsår:2019

Om Wine Country:

När en grupp väninnor åker till Napa under en helg för att fira sin väns 50-årsdag gör sig gamla spänningar mellan dem snart påminda.

Amy Poehler, Rachel Dratch, Ana Gasteyer, Maya Rudolph, Paula Pell, Emily Spivey, Tina Fey, Maya Erskine, Jason Schwartzman, Cherry Jones, Kate Comer, RJ Walker, Sunita Mani, Jason Greene, Janine Brito, Greg Poehler, Jay Larson

Liz Cackowski, Emily Spivey

Komedi

Diskussioner om Wine Country  (0 diskussioner)
Kommentarer om Wine Country (7 st)
Arensberg (Anmäl)   10:34 2/7
lite lökig och klyschig, cringe ganksa ofta men... garvade lite osså :)
Christofer (Anmäl)   08:15 30/6
Hade svår filmtorka för annars hade jag aldrig slagit på detta. Var åtminstone inte fullt så usel som förväntat, alltid något. Ett enstaka skratt här och där blev det iaf.
Zipper (Anmäl)   16:25 10/6
Det är så synd att det med en sådan skön ensemble totalt fattas ett skarpt manus. Slöseri med all denna komeditalang!
myslas (Anmäl)   00:06 6/6
Har sina stunder men med så många roliga personer i samma film så förväntar man sig mer. Helt ok ändå.
eraserheead (Anmäl)   11:42 1/6
Helt värdelös, drog inte på smilbanden en enda gång.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Wine Country