Women in Trouble

Originaltitel: Women in Trouble
Regissör:Sebastian Gutierrez
Utgivningsår:2009

Om Women in Trouble :

En slingrande dag hos tio till synes olika kvinnor: en porrstjärna, en flygvärdinna, en psykiatriker, en massör, en bartender, ett par callgirls etc. Alla med en viktig sak gemensamt: problem.

Titel: Kika
Regissör: Pedro Almodóvar
År: 1999
Genre: Drama, Komedi
Allt om min mamma

Joseph Gordon-Levitt, Josh Brolin, Xander Berkeley, Simon Baker (I), Marley Shelton, Emmanuelle Chriqui, Carla Gugino, Elizabeth Berkley, Rya Kihlstedt, Connie Britton, Sarah Clarke, Cameron Richardson, Garcelle Beauvais, Caitlin Keats, Adrianne Palicki,

Sebastian Gutierrez

Komedi

Diskussioner om Women in Trouble  (0 diskussioner)
Kommentarer om Women in Trouble (11 st)
ClintanTheKing (Anmäl)   17/1 2014
Höll helt på att gå miste om Gordon-Levitts del i filmen som gick upp efter sluttexterna. I övrigt en rätt underhållande och udda film. Dock inget jag ser om.
idaho1981 (Anmäl)   16/11 2013
Hade väldigt låga förväntningar. Men den var bättre än väntat pga att man gillade karaktärerna. Tyvärr blir det lite väl mycket lösa trådar eftersom det handlar om så många. Men som sagt, lite underhållande för stunden.
Salot Sar (Anmäl)   29/12 2012
Har svårt att få ihop ett sammanhang förutom den röda tråden av kvinnor i underkläder som biktar sig i mer eller mindre märkliga situationer. Kunde eventuellt funkat i Nöjesmassakern,
Waldo Trumbull (Anmäl)   13/12 2012
Flera starka skådespelerskor men ett något för fragmenterat och oengagerande manus. Vissa scener funkar, men majoriteten är ganska intetsägande. Filmen är på inget sätt dålig, men erbjuder ingen större underhållning.
Angeliana (Anmäl)   9/6 2012
Klippet med Joseph Gordon-Lewitt i eftertexterna höjde betyget