Wonder

Originaltitel: Wonder
Regissör:Stephen Chbosky
Utgivningsår:2017

Om Wonder:

August Pullman, en pojke med en ansiktsdeformation, ska börja femte klass och för första gången på en vanlig grundskola. Hans livsglädje och personlighet kommer att förändra livet för alla runt omkring honom.

Jacob Tremblay, Julia Roberts, Owen Wilson, Izabela Vidovic, Nadji Jeter, Danielle Rose Russell, Noah Jupe, Bryce Gheisar, Mandy Patinkin, Millie Davis, Elle McKinnon, Ty Consiglio, Kyle Breitkopf, Ali Liebert, Daveed Diggs, Benjamin Ratner, Sonia Braga

Stephen Chbosky, Steve Conrad, Jack Thorne

Drama, Familjefilm

USA, Hongkong
Diskussioner om Wonder  (0 diskussioner)
Kommentarer om Wonder (15 st)
haajen (Anmäl)   19:55 6/1
Riktigt fin om än rätt banal film som är svår att inte tycka om. Roberts är verkligen outstanding.
Christofer (Anmäl)   4/11 2018
Klassisk feelgood-rulle. Inget överraskande för genren men det funkade.
asasae (Anmäl)   14/9 2018
Charmig och trivsam film med mycket värme. Gillade!
Tobbiee (Anmäl)   17/7 2018
Väljer att se bort de förvånansvärt många halvbra skådespelare bland kidsen. Huvudrollsinnehavaren däremot var bra! Mysig med ett mycket viktigt budskap.
HerrNenne (Anmäl)   11/5 2018
Väldigt många fina ögonblick.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Wonder