xXx 2 - The Next Level

Originaltitel: xXx: State of the Union
Regissör:Lee Tamahori
Utgivningsår:2005

Om xXx 2 - The Next Level:

NSA-agenten Augustus Gibbons, som fått en nytändning sedan sin senaste succérekrytering, finner sig själv i en situation där han behöver en ny färsk agent. Gibbons och hans nya agent måste söka upp en farlig militär utbrytarrörelse, vilken leds av George Deckert, som planerar att utföra ett angrepp mot USA:s regering i Washington.

Titel: xXx
Regissör: Rob Cohen
År: 2005
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction
Stealth - Det osynliga hotet

Ice Cube, Samuel L Jackson, Willem Dafoe, Scott Speedman, Xzibit, Peter Strauss, Michael Roof, Sunny Mabrey, Nona Gaye, John Gleeson Connolly, Ramon De Ocampo, Barry Sigismondi, Michael Don Evans, David Rountree, Ned Schmidtke, Scott Michael Morgan

Simon Kinberg

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om xXx 2 - The Next Level  (0 diskussioner)
Kommentarer om xXx 2 - The Next Level (264 st)
fridenpaden (Anmäl)   26/11 2017
Larvig Bondkopia med alla Bondattiraljer - bilar, lättklädda brudar och löjliga kommentarer.
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
gjoob (Anmäl)   19/9 2016
Saknar alla fånigheter och dumheter som gjorde ettan charmig. Tämligen medioker och lättglömd action, även om den inte är fullt så dålig som ryktet säger.
Krille80 (Anmäl)   11/2 2016
Då jag inte hade sett den första filmen(Vin Diesel) sedan den var aktuell för 2002 så mindes jag inte vad jag tyckte om den. När jag läser mina kommentarer så förstår jag att jag inte var imponerad. Denna film är ännu sämre. Ice Cube gör nuförtiden succè som argsint, komisk skådis men här i en actionroll blir det bara fel. Samuel L Jackson och Willem Dafoe är aldrig fel men här kan de inte rädda något. 1+
Supernaut (Anmäl)   24/7 2014
Helt värdelös film på alla sätt, men Ice Cube är så charmig att jag klarade mig igenom hela.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till xXx 2 - The Next Level