Zodiac Killer

Originaltitel: Zodiac Killer
Regissör:Ulli Lommel
Utgivningsår:2005

Om Zodiac Killer:

Den ökända Zodiac Killer som härjade i slutet av 60- och början av 70-talet och fortfarande är på fri fot har fått en copycat som åter sätter skräck i den kaliforniska befolkningen.

Titel: The Zodiac
Regissör: Jason Friedberg, Aaron Seltzer
År: 2013
Genre: Komedi
The Starving Games

Vladimir Maksic, Ulli Lommel, Peter Beckman, Todd Jensen, Günther Ziegler, JayTon Tucker, David Hess, Nola Roeper

Ulli Lommel

Kriminalare

Ulli Lommel's Zodiac Killer

Diskussioner om Zodiac Killer  (0 diskussioner)
Kommentarer om Zodiac Killer (22 st)
Dadpat (Anmäl)   7/9 2011
Att tvingas att sätta en etta på den här gör att jag borde tvingas uppgradera mina övriga ettor... Fruktansvärt påfrestande film om en seriemördare med Tourettes. Det enda som är intressant är hur Jon E Nimetz som spelar journalisten med tidernas kraftigaste ADHD, lyckas utföra världshistoriens uslaste skådespeleri genom att i stort sett bara använda sig av kroppspråk!! Måste ses!!
NoWireHangers (Anmäl)   19/1 2011
Sett om den nu. Den var väl inte direkt värd en trea, men är ändå ljusår bättre än de övriga av Lommels seriemördarfilmer som jag sett. Den här har en ganska intressant grundstory, även om utförandet är taffligt och tempot lite väl segt emellanåt.
EkZo (Anmäl)   11/12 2010
Bröt efter ca en halvtimme, och det ska ganska mycket till för att jag ska stänga av en film jag hyrt men detta var något av det sämsta jag sett. Skulle inte önska min värsta fiende att tvingas genom denna rullen.
JTP1987 (Anmäl)   10/5 2010
Den är fruktansvärt dålig. Jag skulle visa denna för att straffa någon.
Tonti (Anmäl)   4/6 2009
Kommentarer onödiga. Men den var verkligen motbjudande.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Zodiac Killer