Betyg idag: 1 189 Besökare idag: 4 090
Filmtipsets forum

Detta är inte bara er alldeles egen önskelista, det är även vår priolista på vad vi ska göra på filmtipset!

Här har ni möjlighet att rösta för eller emot förslag som användare kommer med. Rösta gör du genom att klicka på tumme upp eller ned när du är inne och läser ett förslag. Man kan även diskutera förslagen och komma med förslag på ändringar eller nya tillägg.

Önskelistan består av 4 stycken avdelningar: Öppna, Klara, Accepterade och Återremitterade.

• Öppna är de förslag som just nu ligger på kö för att genomföras. Dessa sorteras så att de förslag med flest röster ligger överst. En bit ner i listan finns ett orange streck. Om ett förslag ligger under det strecket utan aktivitet i mer än vecka kommer förslaget att återremitteras.
  • Klara är alla förslag som vi gjort.
  • Accepterade är förslag som vi tycker är bra och verkligen vill genomföra, men som av någon anledning inte är möjliga att genomföra på en gång. Fortsätt gärna att rösta dock för att markera vilka förslag ni tycker är bäst och bör göras först.
  • Återremitterade är alla förslag som vi inte kommer att genomföra. Antingen för att de strider mot idén med filmtipset och den linje vi försöker hålla eller för att de helt enkelt inte går att genomföra.