Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 813 Besökare idag: 4 601
annons
annons
Varför måste de dö i nummerordning? - I Am Number Four
Orginaltitel:
I Am Number Four
Regissör:
Utgivningsår:
2011
Betygsätt:
Totalt antal betyg:
4069
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Varför måste de dö i nummerordning?
nev  28/3 2011 | Stäng | Nästa nya
Kan någon förklara det?
Veckla ihop

cajac  30/3 2011 | Stäng | Nästa nya
Mördaren har kanske nån form av tvångssyndrom (OCD)?
Det föklaras... I UPPFÖLJAREN! Eller nåt... ;P
Dem Måste ju inte dö i nummerordning, det var ju inget som hindrade "the bad guys" från att Försöka döda dendära coola blonda bruden (number 6). Kanske är skönt med lite struktur även bland ondingarna, vad vet jag! ;)
Och varför kom hon, nummer 6, utan att nummer 5 också kom? VART är femman? Nå?
Veckla ihop

nev  10/4 2011 | Stäng | Nästa nya
Ja, hellskotta.. det här snurrar ihop sig rejält för mig.
Veckla ihop

Vasp  17/4 2011 | Stäng | Nästa nya
femman är antagligen smart och håller sig gömd. nummer 6 bestämnde sig ju för att slå tillbaka istället för att bara gömma sig.

edit: Kom nu på varför de måste dödas i nummerordning halsbanden de har och som Mogadorierna tar gör så att de bara är sårbara i nummerordning.
Inlägget är ändrat 18/4 2011.
Historik
Göm historik

Sael  22/4 2011 | Stäng | Nästa nya
5:an kanske var mördaren!?
Varför skulle de bara vara sårbara i nummerordning?
Veckla ihop

Vasp  23/4 2011 | Stäng | Nästa nya
skydds amuleter de är connected med varandra de får ju inbränt den som dödas symbol och så. Mogadorierna tar amuletterna av en anledning.
Det förklarar fortfarande inte varför de bara är sårbara i nummerordning.
Veckla ihop

Vasp  27/4 2011 | Stäng | Nästa nya
Dom är sårbara i nummerordning för att amuleterna är ihopkopplade så att de endast kan dö i nummerordning först 1 sen 2 och så vidare nummer 4 var ju inte direkt rädd för att flippa runt med vattenskotern där i början av filmen. amuletterna skyddar dem helt enkelt mot skada så länge dom inte är först i ledet så att säga.
Ålrajt, jag köper det :)
Spoiler i rubriken är inte så smart, kanske?

Två reflektioner: (till admin/mods)

1. Den här tråden låg väl i "analys" innan?

2. Hela "filmer" kan bli som en lång spoilerparad. Läge att ta bort den kategorin, eller ta bort själva rubrikerna från listan i "filmer" och bara skriva "I Am Number Four". Läge att ta bort dessa från "något har hänt"?
Inlägget är ändrat 23/4 2011.
Historik
Göm historik
Det är väl ganska klart i trailern också eller? Och den rullar ju på tv hela tiden.

Scooterpie  14/8 2011 | Stäng |
Mjo, förvisso, men jag måste nog hålla med hypostas, eftersom det inte bara gäller den här filmen. Fått en och annan filmupplevelse spolierad efter att ha tittat en snabbis på filmtipset-trådar. Att helt enkelt döpa dem till "I am number four - analys" eller liknande räcker väl fuller väl?
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor