Artikel: Snackisen med Johan Nordström - av johansk8 -
Veckla ihop
Artikel: Snackisen med Johan Nordström - av johansk8
johansk8  29/10 2012 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)
Tack!
film_Alex  30/10 2012 | Stäng | Nästa nya
Jag älskar den här typen av nördighet =) Snälla fortsätt att skriv!
Min filmkunskapslärare påpekade att det var nånting magiskt över en anslagssekvens som rörde sig från vatten till strand till skog till stad. Det var rätt sätt att göra det på, menade han, och hänvisade till t.ex. Leon. Vad säger du om det?
Veckla ihop

johansk8  12/11 2012 | Stäng | Nästa nya
Minns inte anslaget i Leon just nu men anslaget din lärare rekommenderade känns som något som fångar naturen på ett bra sätt - vatten, skog och stad är ju fundamentala i vårt samhälle.
Inlägget är ändrat 12/11 2012.
Historik
Göm historik

ThePatient  16/11 2012 | Stäng |
Men han menade att det gick djupare än så -- det här var en sekvens som upptäckts i filmen barndom, och som alla de bästa filmskaparna känt till och använt sig av flera gånger. Leon nämndes som ett övertydligt exempel. Det är inget du har hört om förut?