Artikel: Tv-kolumnen gör ett uppehåll - av KyLLo -
Artikel: Tv-kolumnen gör ett uppehåll - av KyLLo
KyLLo  14/9 2015 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

wing  11/10 2015 | Stäng | Nästa nya
Innebär det att även listan med film på TV gör uppehåll? Har listan lagts in av er manuellt eller har den matats av nån webbtjänst? Skulle verkligen uppskatta om listan bibehålls även om det inte skrivs någon kolumn till!

KyLLo  11/10 2015 | Stäng | Nästa nya
Tv-listan och tv-kolumnen är olika tjänster som samsas på samma sida. Tv-listan administreras av tablåadminer och tv-kolumnen av tv-kolumnister.

Jag föreslår att du framför synpunkter och frågor om tv-listan i den här tråden. Du kan även kontakta en tablåadmin via PM. Du hittar alla under rubriken "Tablåadministrator" här.

wing  17/10 2015 | Stäng | Nästa nya
OK, tack!
Hur går det?
Känns förbenat sorgligt utan kolumn men det är vad det är.

KyLLo  17/12 2016 | Stäng | Nästa nya
Glädjande besked... 19/12 kör vi igång igen.
trevligt att den kommer tillbaka!

KyLLo  17/12 2016 | Stäng |
Trevligt att höra. Vi välkomnar synpunkter. Är det något särskilt du uppskattar i tv-kolumnen eller skulle vilja se i den? Då kan vi ha det i åtanke när vi gör förändringar.