Betyg idag: 1 381 Besökare idag: 6 618
Utgivningsår:
1998
Totalt antal betyg:
Veckla ihop
Waking Ned Devine, (Lottomiljonären).
FOE  13:03 7/1 | Stäng | Nästa nya
Har sett filmen på TV men vill köpa filmen med svensk text. Vet någon var man kan köpa den?
Veckla ihop

daniel77  13:04 15/1 | Stäng | Nästa nya
Den svenska utgåvan är utgången så det blir nog till att leta begagnat på Tradera eller på loppisar.

På Tradera finns ett par, ganska dyra:

Prisjakt hänvisade till en sajt som heter kaptenkrok (som jag inte har någon erfarenhet av), där finns en inte fullt så dyr:

wasteoftime  15:56 15/1 | Stäng | Nästa nya
Kan bara säga att Kapten Krok brukade vara en bra butik, men den har ju flyttat från stan och ut på webben. Har inte haft någon kontakt med dem på kanske 10 år, men de brukade ha en fin tv-spelsbutik Göteborg förr.

Ture88  18:05 7/2 | Stäng | Visa arv |
Ja jag tror det! Men jag vet inte säkert, det är ju stora kostnader det handlar om. Det är ganska dyra ett par.