Artikel: Topp 5: Bästa 50+ tum 4K-TV för under 15.000 kr - av AndreasKällman -
Veckla ihop
Artikel: Topp 5: Bästa 50+ tum 4K-TV för under 15.000 kr - av AndreasKällman
AndreasKällman  28/4 2017 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)
Veckla ihop

zonk  28/4 2017 | Stäng | Nästa nya
du har några trasiga länkar där, du har glömt ett :
Tack! Funkar nu, vår sida gillade inte att man länkar ut till https. :)
Vill bara flika in att ska man satsa på en bra framtidstv är HDR-stöd ett måste.
Har själv Phillips tv du pratar om mycket nöjd med den väldigt bra för spel och film som jag använder min tv mest för.
Är skamlös reklam en del av filmtipsets räddningspaket?
Detta var lite utav ett test för att se vilka reaktioner det skulle få. Det är fortfarande inte helt bestämt hur sidans framtid kommer se ut.

nyo267n  15:07 11/9 | Stäng |
Jag har inget emot att den här typen av artiklar skrivs. Däremot måste ni, enligt marknadsföringslagens bestämmelser, tydligt ange att det är fråga om reklam om det är så att innehållet i fråga har avsättningsfrämjande syfte. Om det t.ex. är LG eller någon annan återförsäljare som betalat för att få publicitet så måste detta framgå. En sådan angivelse kan göras genom att skriva "sponsrat av X" och det är alltså även viktigt att även avsändaren anges.

Om det däremot är så att det inte är fråga om reklam i någon form utan om renodlat redaktionellt innehåll så skulle jag överväga att utforma artikeln på ett lite mer uttömmande sätt, med lite mer analys och diskussion.