Vad heter filmen? - Filmsnack
Veckla ihop
Vad heter filmen?
telgbro  18/7 2017 | Stäng | Nästa nya
Okej, så jag kommer inte ihåg jättemycket ifrån filmen, så har haft problem när jag försöker googla fram den.

I filmen så sker det typ en bilolycka eller något liknande (är ganska säker att det är någon som dör) och alla inblandade blir tagna till förhör. (Tror filmen är drama/kriminal)

De som sköter förhöret (en man och en kvinna) är egentligen dem som är skyldiga, men det får man reda på i slutet när dem dödar alla som dem har tagit in på förhör (någon blir kvävd till döds av kvinnan genom att hon kysser personen tills den inte kan andas) sedan åker de iväg från stationen, men på vägen står en liten flicka vid sidan och kollar mot dem (hon var också inne på förhör typ men på något sätt flydde hon)

Förlåt att jag är så dålig på att förklara, men om någon har den minsta aning om vilken film det här är så vore det jätteschysst om ni kunde skriva det, för har tänkt på den här filmen hur länge som helst nu utan att komma på vad den heter och det driver mig till vansinne!

Tack!
Veckla ihop

Jaganatha  19/7 2017 | Stäng | Nästa nya
Surveillance, regisserad av David Lynchs dotter, Jennifer Chambers Lynch.
Kan det vara den?

Sir Duke  22:53 22/6 | Stäng |
Yes det låter som Surveillance, jag lägger min röst på det!

Jobbig film, men på ett bra sätt.