Betyg idag: 1 607 Besökare idag: 5 606
Veckla ihop
Artikel: Välkommen SESN! - av Magnus
Magnus  08:27 9/10 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

Barneyk  18:34 9/10 | Stäng | Nästa nya
Fantastiskt! Ser verkligen fram emot en fortsatt utveckling!

celec  23:19 10/10 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Vad roligt!
Skönt att höra!

Nipp3  21:40 11/10 | Stäng | Visa arv | Nästa nya
Skönt att Filmtipset lever vidare!
Härligt! Det känns, som ni skriver, att Filmtipset har under en längre tid stått och stampat med sina buggar. Jag korkar upp champagneflaskan till Filmtipsets ära.
Tack för att Filmtipset fortsätter och har hittat nya ägare!
Jo, det finns andra webbplatser av denna typ, men inga lika bra eller översiktliga. De flesta andra har väldigt mycket grafik, vilket tar tid att ladda ner, inte tillnärmelsevis lika många kommentarer eller recensioner.
Filmtipset är för mig den mest användbara filmplatsen. Jag använder den som en filmdagbok för att se vilka filmer jag sett och när. Jag skriver både privata kommentarer och offentliga för att komma ihåg vad filmen handlade om , vad som var bra och dåligt. Jag noterar också om jag inte sett hela filmen, eller om jag borde se om den. En del av de privata kommentarerna publicerar jag i kommentarsfältet för att andra ska få del av mina förhoppningsvis givande synpunkter.
Ån en gång, tack Filmtipset för att du fortsätter. Du är en del av min vardag och helgdag.
Fantastiskt roligt att höra! Ser fram emot fortsättningen!
Trevliga nyheter!

Finns det något sätt att kontakta nya ägarna om man har frågor om framtiden?
Härliga nyheter! Jag hoppas att Filmtipset får leva många år till. Jag hoppas även på en bearbetning av hemsidan, framför allt att en mobilanpassning sker och att ni tar bort alla tabeller som sidan är uppbyggd av. Som det är nu är det näst intill hopplöst att använda hemsidan på mobilen, eftersom man man måste scrolla och zooma hela tiden.