Som besökare på Nyheter24 samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Betyg idag: 683 Besökare idag: 4 397
annons
annons
Vad tusan heter filmen! - Filmsnack
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Vad tusan heter filmen!
Plutte  14/10 2017 | Stäng | Nästa nya
Jag har läääänge letat efter en film som jag insett att jag kommer aldrig hitta den utan namnet!
Det var många år sedan jag såg filmen, sådär 15-20 år sedan!
Är inte helt säker på handlingen men vet att den var tecknad och handlade om 2 barn (pojke och flicka), en farbror i mörka regnkläder och två svartvita hundar (vallhundar). Minns att någon i filmen besöker någon form av restaurang som är väldigt lortig där en äldre dam jobbar. Tror att en hund försvinner och barnen samt farbrorn är ute i regnet och letar. Minns att det är någon sport inblandat också, typ rugby eller något. Så dålig beskrivning men var ju som sagt långt ifrån igår som jag såg den! Tack på förhand!

Sir Duke  22:50 22/6 | Stäng |
Tecknat, pojke och flicka, äldre gumma, man i regnrock, något mystiskt som händer utomhus... Det luktar Miyazaki lång väg :) (Totoro etc från Studio Gibli)

Men det var bara en omedelbar association, kommer inte på vilken film det skulle vara.
SESN AB © 2000-2017 Om du vill kontakta oss gällande annonser, maila till info@sesn.se Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor