Artikel: De 5 bästa filmerna som utspelar sig i Las Vegas - av OscarEriksen -
Veckla ihop
Artikel: De 5 bästa filmerna som utspelar sig i Las Vegas - av OscarEriksen
OscarEriksen  30/10 2017 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)
Veckla ihop

badpanda1606  31/10 2017 | Stäng | Nästa nya
Fear and loathing in las vegas då!;)
Den finns där, på #2! :)
på plats 2 finns Casino Royale:) Ser ingen fear and loathing på listan:O

Howler19  3/11 2017 | Stäng | Nästa nya
Det är två olika listor. En som ligger i filmtipset-artikeln och en som ligger i casinofebers artikel som Oscar länkar till.
"Här är vår lista". Jag ser ingen lista. Men jag ser en länk till en spelsajt i texten. Detta borde väl nån admin eller community manager rensa bort?
på länken "filmer som utspelar sig i kasinot...". nån sajt som hette casinofeber.se
Ja, fan va skumt! Varför är det en länk till en spelsite inne i artikeltexten? På ett sätt som kan få folk att klicka på den av misstag?

zonk  2/11 2017 | Stäng | Nästa nya
Förvisso till en lista med filmer på en spelsite, men ändå..
på ett annat forum jag är inne på ibland blir det en massa sådana reklamlänkar som hänger ihop med texten på ett långsökt sätt om man besöker forumet oinloggad. De verkar genereras automatiskt.

zonk  3/11 2017 | Stäng | Nästa nya
Ah, där enstaka ord byts ut mot länkar? Ja det har jag oxå sett!
Kul lista! Mitt bestående minne av Storslam i Las Vegas var dock att den inte hade åldrats så väl. Tempot och charmen i Ocean's Eleven passar mig mkt bra.
Ja, även Ocean's Eleven är riktigt grym enligt mig också!

Solidus  5/11 2017 | Stäng | Visa arv |
Hmm...Ska verkligen GUDFADERN räknas in på listan? Visst, Las Vegas är med i filmen, dock så är det New York som är den centrala platsen för filmen. Las Vegas är enbart en liten sidnot.