Exportera sin data - Om sajten
Exportera sin data
Kungen  2/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Hej!

Är trogen filmtipset-användare sen 2001 men har nu ruttnat på att sidan inte uppdateras och allmänt verkar ha dött av.

Det jag undrar är om man kan exportera sin data på något sätt till en Excel eller liknande. Är det någon som har info kring detta?

Mvh kungen

KyLLo  2/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Det går att exportera betyg till Excel. På "mina sidor" finns en länk som heter "Exportera denna lista". För mig ligger den mellan senaste betygen och statistiken. Då får du med alla dina betyg. Länken finns även på andras sidor och i vanliga listor.

Kungen  2/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Tack KyLLo!
Detta funkar inte för mig nu. Jag får bara ner en tom trasig Excel-fil när jag gör det.

Funkar det för er andra?

karlmats  22:17 3/11 | Stäng | Nästa nya
Samma för mig :(
samma för mig. i juli fungerade det.
Samma här. Förfallet fortsätter. Och de som kör siten har inte ens orkat fixa ett nytt adminkonto..
Var nog bara något temporärt för nu fungerar det för mig.

zonk  14:55 10/11 | Stäng | Nästa nya
Här med! Puh!
funkar
pbolmstedt  22:11 12/11 | Stäng | Nästa nya
Här med.

Gissar att en disk var full innan.

zonk  08:22 13/11 | Stäng | Nästa nya
Låter inte orimligt!

KyLLo  2/12 2017 | Stäng | Visa arv |
Det finns ingen officiell funktion för att exportera filmkommentarer, däremot användarskapade, se den här tråden.