Artikel: När film och casinon online möts öppnas nya världar - av OscarEriksen -
Artikel: När film och casinon online möts öppnas nya världar - av OscarEriksen
OscarEriksen  6/12 2017 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

Ettan^  19/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Jag fattar att ni måste dryga ut kassan på något sätt, men detta kändes lite väl krystat.

daniel77  20/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Ja, det luktar rätt illa.
Tack för kritiken, vi tar det till oss.

Zarquon  17/1 2018 | Stäng | Nästa nya
Ändå körde ni en till 14/1? Så exakt vilken del av kritiken tog ni till er?

Till att börja med kanske ni kan följa marknadsföringslagen.

"9 § All marknadsföring ska utformas och presenteras så att det tydligt framgår att det är fråga om marknadsföring.

Det ska också tydligt framgå vem som svarar för marknadsföringen. Detta gäller dock inte framställningar vars enda syfte är att skapa uppmärksamhet inför uppföljande framställningar."
Nä, han måste bara uppdaterat något i artikeln den 14/1, för den har funnits bra mkt längre än i 3 dagar.

Zarquon  19/1 2018 | Stäng | Nästa nya
Jaha OK. I så fall tar jag preliminärt tillbaka kritiken mot att de inte tar till sig av kritiken!
Kommer alla artiklar nu, efter ägarbytet, vara reklam för casinosajter?
Jag uppskattar att vi får ha filmtipset kvar och om priset är att inte längre läsa artiklarna eller alls gå till startsidan så är det väl ok.

vispen  16/1 2018 | Stäng | Visa arv |
Det här är en fruktansvärt märklig artikel. Från ämnesval, till poänger, till meningsbyggnad. Jag hoppas verkligen inte den är ett tecken på vart det barkar för filmtipset.