Startsidan - Om sajten
Startsidan
daniel77  15/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Ser det inte lite oseriöst ut på startsidan? Lite äckligt, rentav?

Skärmdump

Zarquon  15/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Oj, ja. Brukar inte kolla så noga på startsidan.

Två av artiklarna saknar helt notis om att de är reklam, vad jag hittar, det är väldigt dålig stil och potentiellt inte tillåtet heller.

Sen tycker jag att om reklam i nyhetsflödet borde vara uppmärkta redan från startsidan och inte bara inne i själva artikeln när man klickar in.

KyLLo  24/1 2018 | Stäng | Nästa nya
Det kan löna sig att tycka till, för jag ser att det hänt saker på huvudsidan nu.

Zarquon  25/1 2018 | Stäng | Nästa nya
Jepp, ser betydligt bättre ut.
...

Inlägget är ändrat 16/12 2017.
Göm historik
Ännu äckligare blir det om man läser artiklarna. Verkar vara en riktigt skojare den där OscarEriksen. Inbäddade länkar till sketna casinosidor, förlåt jag menar härliga svenksa casinosidor där ägarna är skrivna i Malta, Gibraltar osv av skattetekniska skäl, jo tjena. Antar att den löjeväckande När film och casinon online möts öppnas nya världar artikeln bryter mot x antal punkter i marknadsföringslagen.

"Det är tveklöst så att casinobranschen varit en av de största inspiratörerna för hela detta fenomen som vi i vardagstal kallar Internet" är bland det mest skrattretande jag läst. Haha, vad är det för typer som äger filmtipset?
Inlägget är ändrat 16/12 2017.
Göm historik
jesus, maria & josef!!! subtilt som en spark i skrevet!

monsterpop  16/12 2017 | Stäng | Nästa nya
vidare varnar firefox för segsurfning om jag klickar på "artiklarna"
Jo, det är kanske lite väl mkt va..
Filmtipset är nog på väg att bli ett onlinecasino. Känns oerhört tidstypiskt.

wasteoftime  19/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Det är ju faktiskt till stor del onlinecasinon som drivit på internets utveckling.

daniel77  20/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Och porr, glöm inte porr!
När nätcasinon och porren möts öppnas nya, oanade världar.
Fast porr är ju sant.
artikeln blir klart roligare om man byter ut "casino" till "porr"

"[..]Men porren var där, bland de första att inse vidden av vad detta kunde medföra i form av potentiella besökare. Det är egentligen en beundransvärd inställning, det porren hade. Och de har verkligen varit med att forma Internet på flera olika vis. Inte minst betalningsmetoder där många till en början var skeptiska att använda sina vanliga Mastercard eller Visa[..]"

daniel77  26/12 2017 | Stäng | Nästa nya
Haha, ja! Och det blir än tydligare hur tramsig artikeln är från början.
Må vi aldrig glömma!
Inlägget är ändrat 25/12 2017.